Är jag galen?
Hej.Jag vet inte ens hur jag ska börja för jag börjar bli jätte rädd för min egen hjärna.
Jag är gravid i v27 och väntar en pojke. Min senaste mens var den 10/2 jag har en app som jag alltid lägger in mensen i så jag har super bra koll på den. Min mens är jätte regelbunden, får den alltid efter 26 dagar NÅGON gång har den kommit efter 25 dagar.
utgår Jag Ifrån appen står det att jag hade min ägglossning 22/2 vilket känns logiskt. Jag och min kille hade sex då och innan ägglossningen samt efter fram till 25/2. Vi gjorde slut den dagen pga massa familjeproblem jag gick på en fest samma dag och drack ganska mycket jag kommer dock ihåg ALLT, allt från vad jag åt innan jag började dricka, till konversationer jag hade med mina vänner under kvällen samt i slutet av kvällen. Sen är inte tiden exakt men jag har inga minnesluckor jag kommer ihåg saker mina vänner berättade för mig när som var som fullast också alltså har jag väldigt bra koll på vad som hände under kvällen. Jag träffade en kille där och vi hånglande och höll på. Jag Kommer tillo med ihåg konversationer som vi haft osv. Det var inget mer med det sen när han åkte hem minns jag inte exakt i en tid Mer än stt han ringde mig när han var hemma hos sin kompis vid 04:30-4:50. Jag och denna kille började prata runt 02:40 då tappade bort min telefon och bad någon ringa den sen tog vi några shots och strulade.
Nu till problemet Jag har idag ca 6 månader senare fått för mig att vi legat (!?) och att han kan vara pappa till mitt barn jag frågade honom och han sa NEJ vi har inte gjort det. (Festen var i en lokal) men ändå kan jag inte släppa tanken? jag förstår inte varför jag har fastnat i tanken? jag kommer som sagt ihåg allt och kan berätta om kvällen i helhet, allt från vad min första drink var till vad min sista var osv.. jag tänker TÄNK om vi ändå haft sex men borde jag inte kommit ihåg det? jag frågade även honom och bah sa också nej det har vi inte? så snälla kan någon få mig att förstå varför jag går runtg med sånna tankar :(