07Angel07 skrev 2023-08-11 20:40:34 följande:
Jag ser två scenarion:
1. han har så pass mkt att göra, med barn/jobb att han inte finner tid förrän sent eller så men ändå bra att han ändå svarar dig. Att han skriver om sig själv kan tyda på att han känner sig bekväm att han ?luftsr? med dig?vilket kan vara bra för då kanske han känner sig bekväm med dig.
2. han har andra valmöjligheter och därför har han dig som ?stand in? och hör av sig när han känner behov av det, kanske också varför det alltid är bara du som påbörjar kommunikationen.
Fråga: när han väl hör av sig, visar han något intresse om dig, vad du gör? Hur dagen varit osv?
Tycker även precis som ovan att du ska avvakta och inte jaga, låt honom visa intresse genom att han får höra av sig först en gång så ser du?hör han av sig så bör han va intresserad och gör han inte det så vet du var du var honom?
Tack för alla svaren! Jag tänker precis likadant, att antingen har han så fullt upp eller så har han andra han skriver till.
Ex häromdagen så skrev han inte heller på hela dagen, men då skrev jag innan jag la mig och frågade hur det var och han skrev väääldigt mycket om sin dag och skickade bilder på vad han gjort, dock inga bilder där han själv är med på och vi skrev under en timma ungefär. Han ställde först inga frågor så jag relaterade hans frågor på mig själv, ex om han sa att han skulle spela paintboll på sin semester med sina kompisar så skrev jag att jag också velat prova det och DÅ kunde jag få följdfrågor tillbaka. Ibland när vi skrivit mycket om hans liv så kan jag till slut få en fråga kort om -Hur har din dag varit?- men de kommer ofta på slutet när han fått ventilera sig ett bra tag. Ibland svarar han inte heller på de jag skrivit, utan han svarar på det han tycker är intressant i texten märker jag, vetinte om han har adhd eller liknande? Att han kanske tappar bort sig om de blir för lång text?
Som svar på frågan vad som är så speciellt med honom, så är det utifrån hans text på Tinder hur han beskriver sig själv så tror jag han passat mig väldigt bra, plus jag är väldigt attraherad av honom. Vet inte om de räcker som anledning?