• jenniferrunder

    Min pojkvän skriver med andra tjejer

    Som rubriken lyder. Haft dålig magkänsla ett tag då min pojkvän är så extremt beskyddande med sin telefon och dator. 


    Jag har respekterat det, men igår kväll flög något i mig och jag gick in i hans telefon när han inte såg. Och där såg jag direkt konversationer på Messenger med 2 olika tjejer där han skrev att han lagt till dom för dom va attraktiva i hans ögon och han bjöd ut båda på middag.? som tur va tackade båda nej till hans frågan. 


    jag känner mig så sjukt sviken och ledsen. Vi har varit tillsammans i 9 månader, vi jobbar på samma arbetsplats och han har kommit så fint nära mina barn och dom älskar han. Vi har det jättebra ihop annars. Hur går jag vidare? 

  • Svar på tråden Min pojkvän skriver med andra tjejer
  • 8airam8

    Du får nog avsluta relationen helt och hållet och helt enkelt ta det därifrån. 


    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • Anonym (Enkelt)

    Du går vidare genom att dumpa idioten och inse att han ÄR en idiot.

  • Tecum

    Vilket råd hade du gett en vän i samma situation?
    Att han skriver med andra är illa nog, men att aktivt vilja träffa dem innebär att han är ute efter mer än verbal bekräftelse. Dumpa!

  • Anonym

    Oj han bjuder ut andra kvinnor.
    Det finns inget annat än att avsluta relationen

  • Anonym (Avsluta)

    Avsluta. 


    9 månader är ingenting Och bara en lite Mikroskopisk del av ditt liv. Du kommer ha samma problem med den killen för resten av ditt liv om ni fortsätter relationen. 


    Tycker även att 9 månader är allt för kort tid att introducera någon för ens barn. Ta det lugnare i framtiden så slipper du förklara för barnen vad som hände med relationen.

  • Agda90

    Dumpa!!
    Han är inget att ha. Han letar ju aktivt efter någon att vara otrogen med.

  • molly50

    Du skriver att ni har varit tillsammans i 9 månader.
    Då borde ni fortfarande vara i förälskelsestadiet pch inte vilja titta åt någon annan.
    Tycker du att han verkar leva upp till det när han sitter och letar efter någon att vara otrogen med,vilket faktiskt är vad han gör?
    Tycker du att han verkar respektera dig och älska dig?
    Jag tycker inte det och jag tycker att du borde dumpa honom innan det har hunnit gå längre tid.
    Du förtjänar bättre.

  • molly50
    molly50 skrev 2023-08-07 11:11:32 följande:

    Du skriver att ni har varit tillsammans i 9 månader.
    Då borde ni fortfarande vara i förälskelsestadiet pch inte vilja titta åt någon annan.
    Tycker du att han verkar leva upp till det när han sitter och letar efter någon att vara otrogen med,vilket faktiskt är vad han gör?
    Tycker du att han verkar respektera dig och älska dig?
    Jag tycker inte det och jag tycker att du borde dumpa honom innan det har hunnit gå längre tid.
    Du förtjänar bättre.


    *Nyförälskelsestadiet,ska det stå.
  • Anonym (Summer)

    Detta är absolut INTE okej! Han går bakom ryggen på dig fast att ni är i ett förhållande. Det visar på hur dålig människa han är. Jag tycker att du ska bryta relationen med honom så fort som möjligt, för du är värd mer än så. Du väljer själv om du vill konfrontera honom med det du har sett, men hur som helst är detta inte alls okej!

    Jag ger dig all lycka till och hoppas på det bästa!

  • Anonym (örk)

    Hur du går vidare? Du gör slut. Lämna fanskapet. Usch blir ledsen när man läser sånt här. Kram på dig. 

  • Anonym (Citronen)

    Tror ni två verkligen behöver sätta er ner och diskutera det här. Så kan han inte hålla på?

Svar på tråden Min pojkvän skriver med andra tjejer