• jag90

Jag är en cuckold och min flickvän är en Queen of Spades. Fråga mig vad du vill!

Hej!

Vi är 33 och 34 år gamla och har varit ihop i cirka åtta år. För cirka fem och ett halvt år sedan började vi experimentera med swinging, och insåg att "cuckolding" passade oss båda mycket bättre. Nu har vi levt i den här livsstilen i fem år och har blivit ganska "hardcore" vid det här laget.

Det funkar superbra för oss och vi är båda väldigt lyckliga i vår relation, men ibland är det lite svårt att hitta folk att liksom prata om livsstilen med eftersom många är dömande med mera.

Jag tänkte att om jag kan prova att bidra till att informera lite på ett nyanserat sätt så vill jag gärna göra det

Och snälla, kom inte med moralkakor baserat på egna preferenser och fördomar. Är du inte intresserad av att ställa en trevlig och seriös fråga, så var bara tyst. Och för er som inte vet vad cuckolding och Queen of Spades är, använd Google.

• Svar på tråden Jag är en cuckold och min flickvän är en Queen of Spades. Fråga mig vad du vill!
  • Anonym (SpaderDam)

Hej! Lite erfarenhet i ämnet men vill gärna fråga lite för att jämföra med min egen situation. Har du och din flickvän aldrig vanlig parser med varandra utan du bitar alltid cuckoldrollen?
    Har din flickvän fasta killar som hon knullar med regelbundet?
    Brukar hon klä upp sig för killarna på ett sätt hon inte gör för dig, och gör hon mer vågade saker med dem än med dig? Vem var det som tog upp cuckold önskemålet, hon eller du? Var din flickvän Queen of spades innan ni träffades också?

Själv är jag gift sedan 12 år vi jag och min man har växlat cuckold och hotwife/stag i flera år. Jag kör också Queen of Spades främst på min mans begäran men är också öppen för andra upplägg. Lite fetisch grejor bla. Vi har hittat en mix som funkar för oss och som kryddar vårt sexliv rejält. 

• Anonym (SpaderDam)
    Ztiff2 skrev 2023-08-05 20:27:45 följande:

Underbart inlägg ! Min tjej är hotwife :)

Är du ofta med själv eller gillar du mest att titta på? Jag o min man har testat både och. Jag gillar att göra honom kåt och sotis, han tänder på det. Ibland är han med, ibland tittar han bara och ibland får han komma som siste man. Vi har testat allt. 
  • Ztiff2
    Anonym (SpaderDam) skrev 2023-08-08 10:56:03 följande:
    Är du ofta med själv eller gillar du mest att titta på? Jag o min man har testat både och. Jag gillar att göra honom kåt och sotis, han tänder på det. Ibland är han med, ibland tittar han bara och ibland får han komma som siste man. Vi har testat allt. 
    Hej,

Jag gillar att gå lite uppdrag samt att få filmer och bilder på snap under och efter sex, sen straffknull hemma sen :)
  • Anonym (Man 40+)

Intressant upplägg. Aldrig hört talas om Queen of Spades innan så där lärde jag mig något nytt! 

Ligger hon då bara med svarta killar? Var det hennes fantasi eller din som startade det? Inget emot svarta med inte min kink liksom. Men visst, skulle frugan gå igång på det skulle jag ju få tanka om. 

Själv är tyvärr min fru endast hotwife i min fantasi. Har tagit upp det med henne men det rann ut i sanden... 

• Ztiff2
    Anonym (Man 40+) skrev 2023-08-08 23:48:48 följande:

Intressant upplägg. Aldrig hört talas om Queen of Spades innan så där lärde jag mig något nytt! 

Ligger hon då bara med svarta killar? Var det hennes fantasi eller din som startade det? Inget emot svarta med inte min kink liksom. Men visst, skulle frugan gå igång på det skulle jag ju få tanka om. 

Själv är tyvärr min fru endast hotwife i min fantasi. Har tagit upp det med henne men det rann ut i sanden... 

Ta upp det igen veta i små steg :)
  • Anonym (Hg3)

Mycket intressant. Jag har en fantasi att nån kille ska knulla min tjej och titta el turas om men med röra kuk. 
    jag har frågat henne om trekant nån gång men känns som hon inte vågar. 
    hon tänds av störa kulet när vi tittar på porrnfilm el när vi pratar om störa kuk. 

tips ?

• Ztiff2
    Anonym (Hg3) skrev 2023-08-09 01:20:52 följande:

Mycket intressant. Jag har en fantasi att nån kille ska knulla min tjej och titta el turas om men med röra kuk. 
    hon tänds av störa kulet när vi tittar på porrnfilm el när vi pratar om störa kuk. 

tips ?

Skicka ett pm :)
  • Jaget90
    Anonym (SpaderDam) skrev 2023-08-05 20:13:15 följande:

Hej! Lite erfarenhet i ämnet men vill gärna fråga lite för att jämföra med min egen situation. Har du och din flickvän aldrig vanlig parser med varandra utan du bitar alltid cuckoldrollen?
    Brukar hon klä upp sig för killarna på ett sätt hon inte gör för dig, och gör hon mer vågade saker med dem än med dig? Vem var det som tog upp cuckold önskemålet, hon eller du? Var din flickvän Queen of spades innan ni träffades också?

Själv är jag gift sedan 12 år vi jag och min man har växlat cuckold och hotwife/stag i flera år. Jag kör också Queen of Spades främst på min mans begäran men är också öppen för andra upplägg. Lite fetisch grejor bla. Vi har hittat en mix som funkar för oss och som kryddar vårt sexliv rejält. 

Hej! Tappade bort mitt inlogg så svarar med nytt konto.

Det beror lite på hur du menar. Vi har aldrig penetrationssex, då hon bara tillåter svarta män att göra det och jag är dessutom i kyskhetsbur mer eller mindre på heltid. Men det är helt och hållet så jag gillar det också. Det bevarar magin, så att säga. Men vi är ju jätteintima på andra sätt.

Hon har två killar som hon träffar ganska regelbundet. Och sen försöker vi prova nya lite då och då.

Ja, hon klär ofta upp sig och piffar till sig extra för dem. Och det är många saker som hon gör med dem som inte gjort med mig. Till exempel brukade hon aldrig gilla analsex eller att svälja när vi hade sex, men sånt gör hon mer än gärna för dem. Det var jag som först tog upp det, sen funderades det ett tag, och sen var det hon som tog upp det igen och såg till att det hände. Hon var inte Queen of Spades innan men har alltid haft en stark dragning till svarta män.
  • Jaget90
    Anonym (SpaderDam) skrev 2023-08-08 10:56:03 följande:
    Jag tittar alltid på. Ibland träffar hon också sina bulls på egen hand och brukar då skicka bilder eller videos. Jag kan ju vara så delaktig på så vis att vi kysser varandra och jag smeker henne samtidigt, men min kuk får inte vara med.

Spännande! Låter som ni har ett kul sexliv!
  • Jaget90
    Anonym (Man 40+) skrev 2023-08-08 23:48:48 följande:

Hej!

Ja, hon ligger bara med svarta killar. Hon hade fantiserat länge om svarta män men inte sagt något. Jag tog upp cuckolding och när hon hade fått fundera lite så var det hon som tog det praktiska initiativet kan man säga. 

Jag förstår. Kanske prova att ta upp det igen och förklara att det känns jättespännande för dig. Vill hon inte så vill hon inte, men hon borde ju vara villig att lyssna i alla fall. Och min erfarenhet från samtal med andra par är att kvinnor går igång mer på det än de först vågar erkänna. Låt tanken gro lite hos henne efter ni pratat!
  • Jaget90
    Anonym (Hg3) skrev 2023-08-09 01:20:52 följande:

tips ?

Om hon tänder på det så vågar hon säkert. Men man får vara lite smidig med damerna. Ta upp ämnet, berätta att det vore jättespännande för dig. Låt sen tanken växa hos henne själv ett tag. Pusha inte för mycket. Sen kan man nämna det lite smidigt efter ett tag. Fråga om hon tänkt på det (det har hon). Också viktigt att se till att hon känner sig trygg. Försäkra henne att du inte har några konstiga baktankar och att du supportar henne och att det handlar om HENNES njutning och att du går igång på det. Och se sen till att hitta en kille hon känner sig trygg med och att miljön känns trygg. Och anpassa dig efter henne. Om hon behöver göra första gången själv så får man acceptera det om man verkligen vill att det ska funka i längden. Eller så kanske det tvärtom är jätteviktigt för henne att du är där för att det ska kännas bra. Och då får man tänka på det. Allt handlar om att hon måste känna att hon gör det för sin skull och för er skull för att det är ert gemensamma äventyr. Om hon bara känner att det är för din skull eller att det går för fort så kommer det inte att funka 

Lycka till!
  • Jaget90
    Anonym (SpaderDam) skrev 2023-08-05 20:13:15 följande:

Hej! Tack för frågan.

Nej, jag har aldrig varit med andra. För oss handlar det helt om hennes njutning. Men det skulle inte funka rent praktiskt heller eftersom jag har min kyskhetsbur på mer eller mindre oavbrutet. Jag får bara ta av den för rengöring.

Min flickvän har två fasta killar som hon träffar, men vi gillar att prova nya också. Hon gör sig alltid fin inför ett möte och gör definitivt mer vågade saker med dem än vad hon någonsin gjort med mig.

Det var jag som tog upp ämnet cuckolding, men det var hon som tog klivet att göra verklighet av det. Hon var inte Queen of Spades, men har alltid haft en dragning till svarta män.

Vad kul att höra att ni hittat något som funkar för er! Låter spännande.
  • Jaget90
    Ztiff2 skrev 2023-08-05 20:27:45 följande:

Underbart inlägg ! Min tjej är hotwife :)

Vad kul! Hoppas ni har det trevligt!
  • Robert 832
    Jaget90 skrev 2024-12-07 16:47:18 följande:
    Hej! Tack för frågan.

Nej, jag har aldrig varit med andra. För oss handlar det helt om hennes njutning. Men det skulle inte funka rent praktiskt heller eftersom jag har min kyskhetsbur på mer eller mindre oavbrutet. Jag får bara ta av den för rengöring.

Min flickvän har två fasta killar som hon träffar, men vi gillar att prova nya också. Hon gör sig alltid fin inför ett möte och gör definitivt mer vågade saker med dem än vad hon någonsin gjort med mig.

Det var jag som tog upp ämnet cuckolding, men det var hon som tog klivet att göra verklighet av det. Hon var inte Queen of Spades, men har alltid haft en dragning till svarta män.

Vad kul att höra att ni hittat något som funkar för er! Låter spännande.
    Låter precis som hur det är för mig/oss. Kul att ni hittade den här dynamiken. ☺️
  • man 61

Min fråga är vad i detta din kvinna tänder på, förutom att hon får knulla andra. spelar din roll i detta något med vad hon går i gång på

• Svensson5
    jag90 skrev 2023-08-05 16:36:56 följande:
    Jag är en cuckold och min flickvän är en Queen of Spades. Fråga mig vad du vill!

Hej!

Vi är 33 och 34 år gamla och har varit ihop i cirka åtta år. För cirka fem och ett halvt år sedan började vi experimentera med swinging, och insåg att "cuckolding" passade oss båda mycket bättre. Nu har vi levt i den här livsstilen i fem år och har blivit ganska "hardcore" vid det här laget.

Det funkar superbra för oss och vi är båda väldigt lyckliga i vår relation, men ibland är det lite svårt att hitta folk att liksom prata om livsstilen med eftersom många är dömande med mera.

Jag tänkte att om jag kan prova att bidra till att informera lite på ett nyanserat sätt så vill jag gärna göra det

Och snälla, kom inte med moralkakor baserat på egna preferenser och fördomar. Är du inte intresserad av att ställa en trevlig och seriös fråga, så var bara tyst. Och för er som inte vet vad cuckolding och Queen of Spades är, använd Google.

Blir det inte konstigt att ha sex med någon som inte tänder på dig så mycket?
    Queen of spades är ju ett hittepå ord för en kvinna som tänder på svarta 
  • Jaget90
    man 61 skrev 2024-12-14 09:32:49 följande:

Min fråga är vad i detta din kvinna tänder på, förutom att hon får knulla andra. spelar din roll i detta något med vad hon går i gång på

Dels är det att hon tycker det är spännande att vara med andra och att hon får uppleva bättre sex. Men sen är det också lite som ett gemensamt äventyr som vi delar tillsammans. Hon gillar att teasa mig och se hur kåt hon kan göra mig.
  • Jaget90
    Svensson5 skrev 2024-12-14 09:49:20 följande:
    Blir det inte konstigt att ha sex med någon som inte tänder på dig så mycket?
    Queen of spades är ju ett hittepå ord för en kvinna som tänder på svarta 
    Bara för att hon har en dragning till svarta män så betyder det inte att det inte finns en attraktion mellan oss. 
Svar på tråden Jag är en cuckold och min flickvän är en Queen of Spades. Fråga mig vad du vill!