Senaste "kändisen" du såg IRL
Ja, som rubriken....när såg du en person som skulle kunna passa in som kändis på någon nivå. Gärna var också!
Jag börjar!
Ola-Conny på Gekås 7 Juli
Ja, som rubriken....när såg du en person som skulle kunna passa in som kändis på någon nivå. Gärna var också!
Jag börjar!
Ola-Conny på Gekås 7 Juli
Om Ola-Conny räknas som kändis så räknas ju nästan alla. No offense mot honom, han är säkert trevlig, men liksom, var drar du gränsen för kändis?
Jag brukar se Stellan Skarsgård några gånger om året på Ica Maxi i Sickla.
Björn Borg på flyget från Lissabon hem till Stockholm härom veckan.
För några veckor sedan såg jag en lokalt känd politiker på promenad i stan. Han bor här och har varit verksam som kommunpolitiker fram tills nyligen då ett annat parti lyckades få fler röster. Han har också jobbat i Stockholm på regeringsnivå tidigare.
Om Ola-Conny räknas som kändis så räknas ju nästan alla. No offense mot honom, han är säkert trevlig, men liksom, var drar du gränsen för kändis?
För några veckor sedan såg jag en lokalt känd politiker på promenad i stan. Han bor här och har varit verksam som kommunpolitiker fram tills nyligen då ett annat parti lyckades få fler röster. Han har också jobbat i Stockholm på regeringsnivå tidigare.
Jag har barn som idrottar på hög nivå.
Det innebär att jag ser och pratar med sk kändisar ganska ofta.
Nuvarande svenska mästare, gamla stjärnor som hejar på sina barn, till detta grannar och släktingar som är typ kända.
Min son tyckte som liten att få se OStatueringar det var tufft, men jag har aldrig blivit impad av kändisar, det är deras prestationer som räknas.
Jag har barn som idrottar på hög nivå.
Det innebär att jag ser och pratar med sk kändisar ganska ofta.
Nuvarande svenska mästare, gamla stjärnor som hejar på sina barn, till detta grannar och släktingar som är typ kända.
Min son tyckte som liten att få se OStatueringar det var tufft, men jag har aldrig blivit impad av kändisar, det är deras prestationer som räknas.
Senaste kändisen var en människa som alla andra
Jag såg Nanne Grönwall
Träffade Svennis tidigare i år, innan han isolerade sig hemma den allra sista tiden.
Har träffat honom flera gånger tidigare då vi bodde i hyfsad närhet till varandra och han ofta tittade på lokalfotbollen, som jag också engagerar mig i via jobbet.
En otroligt trevlig och ödmjuk man. Så långt ifrån diva man kan komma.
Björn Skifs på macken här, det var nog förra sommaren.