Svagt positiva tester
Hej!
Jag har 4 barn och aldrig undrat såhär mycket över streck eller inte streck!
Nu till förvirringen:
Min mens har alltid varit oregelbunden i perioder och när den kommer är den över på 2 dagar,utan undantag. I början på månaden fick jag mens några dagar tidigare än den har kommit dom senaste månaderna. Inga konstigheter med blödningen och den var över på 2 dagar. Samtidigt fick jag vad jag trodde var influensa,ont i hela kroppen,lite febertoppar,konstig huvudvärk,illamående,yrsel och andfådd. Detta gick över till ömmande ländrygg,det drar i ljumskarna och nedre delen av magen,huvudvärk och illamående.
Jag tog ett ett graviditetstest ifrån billiga tester,en testa tidigt sticka. Minsann om där inte visade sig ett svagt extra streck! Jag har efter detta tagit 2 olika CB som visat positivt. Fortfarande svaga streck på stickorna både ifrån billigatester.se samt ifrån RFSU. Jag tog igår ett digitalt testa tidigt ifrån CB som påvisade "inte gravid".
Slutligen kom jag till gynläkare där prover togs. Hcg var under 5 och samtliga prover visade att jag är i klimakteriet!! Inga förvarningar och inga symtom, mensen bara försvann och här är jag nu,43 år gammal! Jag känner mig ledsen och chockad ,men oerhört tacksam för mina barn såklart! Men jag var ju inte färdig!! Är chanserna borta nu?