• Anonym (Vill!!!)

Pms men ändå gravid?

Försökt bli gravid nu ett tag. Till o från. Nu undrar jag. 

jag är alltid såååååå sjukt sugen på socker innan mens. Samma denna månad. Kan man vara gravid trots att man har samma pmsskit som vanligt eller är det kört?

• Svar på tråden Pms men ändå gravid?
  • nnnnnnnn

De gånger jag varit 100% säker på att "nu kommer mensen" för alla symptom på mens har varit övertydliga - då har jag varit gravid!

• Anonym (Vill!!!)
    nnnnnnnn skrev 2023-07-31 15:22:15 följande:

De gånger jag varit 100% säker på att "nu kommer mensen" för alla symptom på mens har varit övertydliga - då har jag varit gravid!

Intressant! Får väl se hur det är för mig då! Känns som att nånting inom mig borde säga att jag är gravid, men jag känner inget sånt alls. Bara att jag kommer vakna och mensen är här. vill verkligen inte!
  • nnnnnnnn
    Anonym (Vill!!!) skrev 2023-07-31 16:06:49 följande:
    Intressant! Får väl se hur det är för mig då! Känns som att nånting inom mig borde säga att jag är gravid, men jag känner inget sånt alls. Bara att jag kommer vakna och mensen är här. vill verkligen inte!
    Jag vet inte hur många gånger jag sprang för att kolla om det verkligen inte startat eftersom jag var helt övertygad om att jag inte var gravid.
    I vanliga fall är det mer att mensen kommer lite när som helst, när det är dags, utan extremt tydliga tecken att det är på gång.

Så håll tummarna och se vad som händer!
Svar på tråden Pms men ändå gravid?