Tvilling namn
ni som läst tidigare tråden så är detta en uppdatering, till er nya: Vi väntar bebis #3 och #4 som förväntas komma i oktober Tvillingarna är en flicka och en pojke. Vi har sedan tidigare en dotter född -17 och en son född -19. Vi är ute efter balkan namn då jag och min man är därifrån (Albanien & Montenegro), svenska namn funkar också. Gärna inte super utländska men inte heller super svenska. Våra barn heter Luana Juni och Aldin Valentino. Vi har nu kortat ner barnlistan efter en lång konversation. Pojknamn är fortfarande Rio, Emre, Emin, Mirza, Loke, Noah, Kit. Vi har spikat flickans namn, Adessa!! Tack till dig som gav mig namnet i förra tråden. Mellannamnet blir förmodligen Selma men vi avvaktar med att spika det. Pojkens namn är ännu oklart
Har ni tips på andra pojknamn som går med Luana, Aldin, Adessa? Eller vilket hade ni valt av de pojknamn jag nämnde. Våra favoriter är Kit, Noah och Emre. Kit blir nog ett mellanman tyvärr då det inte riktigt passar in med andra namnen. Så det står mellan noah och emre. Så svårt då namnen är både min och min mans favoriter och Aldin skulle ha ett av de namnen, men det va så svårt att välja så det blev Aldin istället. Noah känns ju enklare i sverige, och tycker det ger en fin kontrast till syskonens namn. Däremot är det något med namnet emre som jag inte kan släppa.