• Anonym (Arlanda)

Vem är det som kollar på hotwife/cuckold filmklipp?

Jag har alltid tänkt att det är män med som har hotwife/cuckold som en kink som kollar på denna uppsjö av filmklipp inom gengren som finns på nätet. Men är det så?

Låt oss ta reda på det

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är det som kollar på hotwife/cuckold filmklipp?
  • Anonym (Man 40+)

Jag kollar uteslutande på hotwife/cuckold porr. 

Talat om det för min fru så nu behöver jag inte gömma det längre.

Så nu har jag sparat massa länkar på min telefon under "antecknings boken" där jag lätt kan plocka fram gamla favoriter. Skit smidigt när man vill ta ett snabbrunk utan att behöva fasta i porrträsket. Solig

• Anonym (?)

Vem vill se sin kvinna bli påsatt?
    Självplågeri!

• Anonym (Trauma)

Sexuellt traumatiserade män som hjärntvättats till att tro att det där är enda realistiska sättet de kan ha ett sexliv på, att de inte är värda mer än så. Stark parallell till kvinnor som utsatts för övergrepp. Det där är cucken.

Samt givetvis sadistiska män som gillar att dominera andra män sexuellt (bull) och sadistiska kvinnor som gillar att sin man är förstörd och känner sig värdelös. (Hotwife)

• Anonym (?)
    Anonym (Trauma) skrev 2023-07-25 20:47:29 följande:

Sexuellt traumatiserade män som hjärntvättats till att tro att det där är enda realistiska sättet de kan ha ett sexliv på, att de inte är värda mer än så. Stark parallell till kvinnor som utsatts för övergrepp. Det där är cucken.

Samt givetvis sadistiska män som gillar att dominera andra män sexuellt (bull) och sadistiska kvinnor som gillar att sin man är förstörd och känner sig värdelös. (Hotwife)

Benägen att hålla med.
  • Anonym (z)

Egna erfarenheter eller killgissar du?
  • Anonym (Hotwife)

Snarare tvärt om; det är väldigt starka män med extra god självkänsla och extraordinärt självförtroende som kan inta sig den rollen och uppskatta det Inte gemene man och absolut inte svaga män. De du tar upp brukar snarare ofta ha svårt för auktoriteter... Drömmer
  • Anonym (Japp)

Exakt så!
  • Anonym (Trauma)
    Anonym (z) skrev 2023-07-25 23:27:55 följande:
    Egna erfarenheter eller killgissar du?
    Efter att en killkompis/barndomsvän tog livet av sig efter upprepat cuckande har jag läst på om manlig psykologi, sexuella övergrepp (som jag själv utsatts för fast andra sorter) och lagt ihop tills jag har en ganska klar bild över hur det är och hur det kan påverka en man.
    Anonym (Hotwife) skrev 2023-07-25 23:39:26 följande:
    Snarare tvärt om; det är väldigt starka män med extra god självkänsla och extraordinärt självförtroende som kan inta sig den rollen och uppskatta det Inte gemene man och absolut inte svaga män. De du tar upp brukar snarare ofta ha svårt för auktoriteter... Drömmer

Du pratar strunt.
  • Anonym (Kinkexperten)

Det är väl lite konstigt att anta att det finns en, alltid rådande, psykologisk profil för personer som vill låna ut sin partner? Det finns till att börja med flera olika (och ibland simultant förekommande) skäl till att vilja ägna sig åt det.

-för att han tänder på hennes njutning 
    -för att de inte helt överlappar i vad de vill göra sexuellt
    -för hans voyeurism
    -för hans dominans
    -för hennes dominans

På samma sätt som inte alla som spelar datorspel går ut och skjuter folk så kommer inte alla som låter någon annan vara med deras kvinna/man att må dåligt av det, men är man psykiskt ur balans redan från början eller känner sig utpressad av partnern att gå med på det är det självklart att det blir destruktivt.

Med en partner jag har nu skulle det vara helt lugnt att både jag säger åt honom att betjäna en annan kvinna, eller att jag är med en annan man, som han väljer. Han hade fått en kick av båda händelserna, och har varit nr 2 med par flera gånger. Vad gäller osäkerhet...herregud nej, hans kuk är den finaste jag har sett.

Jag skulle klättra utför brandstegar från hotell i högklackat mitt i natten för att få mer.

• Bagar Bengtsson

För min del om jag kollar på sånt är inte jag den bedragna mannen utan mannen som får sätta på frun - det tänder mig.

Svar på tråden Vem är det som kollar på hotwife/cuckold filmklipp?