Ville inte ha sex, men med en ny man är det jag som vill
Jag är en 48 år kvinna och skild. Jag var ihop väldigt länge med min ex man och under vårt äktenskap ville jag inte ha så mycket sex som honom. Jag hade lust men något kändes fel mellan oss så det blev sällan. Han var så klart besviken att jag inte kunde ge den närheten och det var mycket varför det tog slut. Jag lovade mig själv att inte vara i en relation framöver där jag inte kände lust. Jag träffade en kille efter något år där jag kände en stark attraktion och lust. jag ville ha mycket sex och efter inte så lång tid sade han att jag pressade honom och han ville inte ha sex. Han var hellre hemma och kollade porr än låg med mig. Det var jobbigt och jag gjorde slut. Sedan ett år är jag ihop med en underbar man. Vi har sex varje gång vi ses, det kan bli 1-2 ggr/dag. Grejen är att jag känner inte igen mig själv. Jag känner mig avvisad och ledsen om han inte vill ligga innan vi sover Vi kan ha haft sex undre dagen men jag vill igen på kvällen. Jag vet att han älskar mig och vi har mycket sex men jag kan inte få nog. Det handlar inte om att få orgasm. Jag behöver inte det dagligen. Men det är den närheten som jag behöver och är rädd för att skrämma bort honom. Jag tänker kommer jag straffas nu när jag äntligen träffar män som jag är attraherad av? Och varför är jag aldrig nöjd? Är det en lust grej eller anknytnintsproblem?