• Anonym (Tjej som vill mer)

Ville inte ha sex, men med en ny man är det jag som vill

Jag är en 48 år kvinna och skild. Jag var ihop väldigt länge med min ex man och under vårt äktenskap ville jag inte ha så mycket sex som honom. Jag hade lust men något kändes fel mellan oss så det blev sällan. Han var så klart besviken att jag inte kunde ge den närheten och det var mycket varför det tog slut. Jag lovade mig själv att inte vara i en relation framöver där jag inte kände lust. Jag träffade en kille efter något år där jag kände en stark attraktion och lust. jag ville ha mycket sex och efter inte så lång tid sade han att jag pressade honom och han ville inte ha sex. Han var hellre hemma och kollade porr än låg med mig. Det var jobbigt och jag gjorde slut. Sedan ett år är jag ihop med en underbar man. Vi har sex varje gång vi ses, det kan bli 1-2 ggr/dag. Grejen är att jag känner inte igen mig själv. Jag känner mig avvisad och ledsen om han inte vill ligga innan vi sover Vi kan ha haft sex undre dagen men jag vill igen på kvällen. Jag vet att han älskar mig och vi har mycket sex men jag kan inte få nog. Det handlar inte om att få orgasm. Jag behöver inte det dagligen. Men det är den närheten som jag behöver och är rädd för att skrämma bort honom. Jag tänker kommer jag straffas nu när jag äntligen träffar män som jag är attraherad av? Och varför är jag aldrig nöjd? Är det en lust grej eller anknytnintsproblem?

• Svar på tråden Ville inte ha sex, men med en ny man är det jag som vill

Har du jättemycket lust också? På vilket sätt är det en katastrof?

• Anonym (Drömmen ju)

Det vore en dröm om det hände min fru , skulle uppfylla alla hennes behov under dygnets alla timmar... går det att påverka och styra mot det hållet och få samma utfall som dig ? Skulle fan kunna betala för det🤣

• Anonym (john silver)

48 år är en kanon ålder för kvinnor. Har märkt det ! 

• Anonym (john silver)
    Anonym (Drömmen ju) skrev 2023-07-25 00:35:12 följande:

Det vore en dröm om det hände min fru , skulle uppfylla alla hennes behov under dygnets alla timmar... går det att påverka och styra mot det hållet och få samma utfall som dig ? Skulle fan kunna betala för det🤣

Är hon i rätt ålder då ? Skrattande
  • Anonym (Hugg)

Det är en mindre andel kvinnor 48 och över som verkligen har stor aptit på 6. Som är nyfikna, leker, provar nytt med stor aptit. Har du träffat en av dem var glad och nöjd. 

• Guldlock

Jag känner samma. Ny partner och kan inte få nog.
    Kanske är det hormonerna som spökar, men va fassen, kör på, det är väl härligt så länge det varar.
    Min partner brukar skoja om att jag har sex som att varje gång är sista gången

Absolut, det är härligt. Kanske är det för att jag är nykär, hormoner eller superbra kemi. Mest är jag rädd att skrämma bort honom för jag blir ledsen när jag blir avvisad (som tur är, inte så ofta). Kanske kommer mina hormoner lugnar ner sig sedan så hamnar vi i balans!

• Bagar Bengtsson

Det ligger i kvinnans natur att vara precis tvärtemot Tungan ute

Det är väl härligt att du tycker om att ha sex igen? Kanske ditt undermedvetna oroar sig att om du inte är tillgänglig så kommer din man att lämna dig? Av det du skriver så får du sex ofta och mannen verkar ju mer än nöjd. Om du hade varit mannen i förhållandet så hade du fått en hel del skit här för du får ju sex varje gång ni ses, ibland t.o.m. två gpnger om dagen.

Relaxa, pilla på dig själv och försök bara att njuta av närheten. Man behöver inte ha sex för att känna av den. Även en man tycker om att skeda utan att det behöver leda till sex.

• Anonym (Naturligt)

Det är inget konstigt med det! Det är helt naturligt att man hittar tillbaka till sin lust när man kommer ut ur ett långt och slentrianmässigt förhållande. Det finns så många låsningar i gamla förhållanden.

Sen att du själv upplever att du har "för mycket" lust kan ju bli ett problem. Du upplever helt enkelt det som väldigt många män får uppleva i sina förhållanden. De upplever att kvinnan inte vill ha sex lika mycket som de själva.

Frågan är hur länge din lust kommer att hålla i sig. Vanligtvis är man kåt som en kanin de första månaderna, kanske upp till ett par år och sen lugnar det sig.

Hur gammal är din partner? Män kan fp problem med åldern att "ladda om". Själv tycker jag att sexet blir som bäst om det är högst var 3:e dag, ungefär. (Jag är 58.) Jag kan iofs få stånd och bli sugen när som helst när jag ligger i sängen med min fru, men jag vet att min egen njutning och förmåga till att få orgasm är sämre ju kortare tid det har gått sedan senaste orgasmen. Men om min fru skulle vilja så kan jag ge henne njutning på olika sätt och även ha samlag (för jag har aldrig problem att få stånd) även om jag inte kommer.

Men din partner kanske är orolig för att inte kunna prestera om det är för kort tid mellan gångerna ni har sex? Eller så har han helt enkelt inte lust? Han behöver kanske lite längre tid mellan sexet för att hinna jobba upp lusten igen.

Ditt inlägg borde stämma till eftertanke för många kvinnor som beklagar sig över sina män som bara vill ha sex hela tiden...

Svar på tråden Ville inte ha sex, men med en ny man är det jag som vill