• Anonym (tant P)

    Har du haft sex utomhus?

    vi hamnade på en mysig badplats och busade lite. det var spännande men jag har inte lust att göra mer. lite kyligt men mest för att nån kan komma.
    en gång har jag tillfredsställt en kille men det var när jag var yngre.
    tror jag är lite för gammal för sånt nu


    är det nåt fel på mig? är jag överdrivet feg och orolig?
    hur har ni gjort om ni gjort något alls

  • Svar på tråden Har du haft sex utomhus?
  • Anonym (Naturligtvis)

    Utomhusaktiviteter har jag alltid gillat.
    Har gjort allt man kan tänka sig utomhus och började med det redan som tonåring. 

  • Anonym (Nyfiken)

    För några veckor sedan spände jag fast min fru med handbojor på ett bord på en rastplats och hade vaginalt sex med penetration bakifrån och gav henne oralsex samt anal stimulans efter att hon piskats fastsatt mot ett träd först. 
    Efter en stund fick vi avbryta eftersom det kom folk men vi hann avsluta innan de upptäckte oss.

    Innan under samma dag hade vi sex på en hembygdsgård i en av de publika lokalerna där.

    Att ha sex utomhus innebär ett spänningsmoment som många uppskattar. Det kan naturligtvis också upplevas som stressande och störande med risken att bli upptäckt. 
    Vi är alla olika,  en del gillar det och andra uppskattar det inte.

    Det som hände ovan var första gången för oss på länge som vi hade sex utomhus. Vi funderar nu om vi ska testa igen och se hur det känns. Insekter, kyla, upptäckts risken mm, faktorer som kan vara negativa. På plussidan spänningen och busiga känslan samt att det möjliggör att ha sex utan att man stör till exempel hemmavarande barn.

    Testa om ni är sugna - men se till att respektera andra, det är nog många som skulle ta illa upp att upptäcka någon på offentlig plats. 

    Jag för min del skulle nog inte göra så stor sak av det om jag upptäckte någon - men skulle vi bli upptäckta skulle jag nog tycka det var lite pinsamt.

    Try it - you might like it !!!

  • Underbaraälskade

    Ja utomhus sex är underbart,men självklart utan att uppröra andra.

    Vi tror/hoppas inte det finns någon ålder då vi börjar bli till åren själva.

    Det viktiga är att du känner dig bekväm och om ni har det på något ställe där det är "tillåtet" så är det ju inte hela världen on någon skulle råka se lite eller!?

  • Anonym (Abc)

    Det var roligt i yngre dagar men nu när jag är 40+ så tycker jag inte det passar sig.

    Vem vill ses som en gammal snuskgubbe? 

  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Abc) skrev 2023-07-24 18:29:47 följande:

    Det var roligt i yngre dagar men nu när jag är 40+ så tycker jag inte det passar sig.

    Vem vill ses som en gammal snuskgubbe? 


    Det är väl inget fel med snuskgubbar?
    Jag gillar dem iaf.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Abc) skrev 2023-07-24 18:29:47 följande:

    Det var roligt i yngre dagar men nu när jag är 40+ så tycker jag inte det passar sig.

    Vem vill ses som en gammal snuskgubbe? 


    Vi gjorde det i 20 årsåldern. 
    Och nu gör vi det igen, i 50 årsåldern.

    Vi gör det bara vi två och vår målsättning är att inte bli upptäckta!! Jag ser inte varför åldern ska ha någon betydelse då vi inte vill att någon annan än vi själva ska bli involverade i det vi väljer att göra!!!
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 18:43:47 följande:
    Vi gjorde det i 20 årsåldern. 
    Och nu gör vi det igen, i 50 årsåldern.

    Vi gör det bara vi två och vår målsättning är att inte bli upptäckta!! Jag ser inte varför åldern ska ha någon betydelse då vi inte vill att någon annan än vi själva ska bli involverade i det vi väljer att göra!!!
    Vill ni inte ens ha en åskådare? Alltså en som verkligen vill titta på?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 18:46:19 följande:
    Vill ni inte ens ha en åskådare? Alltså en som verkligen vill titta på?
    Vi har inte diskuterat det, men jag skulle nog inte backa om nån berättar för oss att den vill se på. 
    Hur min fru ställer sig till det vet jag inte, skulle kunna vara ett steg vidare för oss kanske.

    Tack för id'en. Men hur skulle vi komma i kontakt med den/de personerna?Flört
Svar på tråden Har du haft sex utomhus?