Möjligen en liten mars bebis
Jag tog två gravid test med en vecka emellan . Båda visade starkt plus och då var det inte taget på morgonen utan mitt på dagen.
Vi har redan tre barn eller den äldsta är 20 och yngsta 15.
Vi kände oss färdiga så det första jag gjorde var att boka tid för abort men nu när jag fick en tid 2 veckor bort så har jag blivit fäst vid detta möjliga bebis .
För jag har lite oroligheter att detta är en sken dräktighet . Hur stor chans är det ?
Har sagt till min man att jag börjar vilja behålla . Jag har inte bokat av min tid då jag vill veta om jag är gravid eller inte .
Sedan vet jag inte hur min man känner riktigt . Jag har sagt vad jag tycker lite grann . Men han har inte sagt mer än att vi blir gammla föräldrar han är 44 jag är 42 .och hälso risken ökar men många skaffar sig första vid 40+ varför kan vi inte . besöket som är nu en vecka bort
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-07-24 07:14
Vi vet mer efter besöket, men vi har en vecka till att prata vilket är bra. Min man följer med mig till besöket vilket jag är då bli det mer verkligen för honom.
Kan vi göra det här? var så länge sedan vi var små barns föräldrar och håller tummarna att det är en frisk bebis .
Är jag självisk att vilja behålla denna möjliga bebis nu när nästan alla barn är hemmflyttade .