• Anywho

Tidiga symtom

Vilka var era tidigaste symtom? Innan ni ens plussade. 

• Svar på tråden Tidiga symtom
  • xnfsm

Lätt lätt illamående som kunde komma som i en liten pust och sedan försvinna. 

• Anonym (Orolig)

Halsbränna och ömma bröst.
    Misstänker nu att jag är gravid för typ 9:e gången, är överfertil tillsammans med min make och vill inte! (Ja, jag vet att avbrutet inte är säkert alls, räkna fel på äl)

Vad känner du?

• Yuppyupp

Med första barnet var det brösten. Med andra barnet var det nidblödning. 

• Anonym (Öh)
    Anonym (Orolig) skrev 2023-07-23 10:19:24 följande:

Halsbränna och ömma bröst.
    Misstänker nu att jag är gravid för typ 9:e gången, är överfertil tillsammans med min make och vill inte! (Ja, jag vet att avbrutet inte är säkert alls, räkna fel på äl)

Vad känner du?

smart.
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Öh) skrev 2023-07-23 10:21:32 följande:
    smart.
    Nej inte jätte.. Men, skyller inte på någon annan än oss. Det löser sig ändå :)
  • Anywho

Anonym orolig:

ojdå, vi har kört samma. Fick vårt andra barn med avbrutet samlag. Han blir 5 i augusti. Så jag har glömt vilka tidiga symtom jag hade😅

nu har jag otroligt ömma bröst samt att jag känner mig ur balans på något vis, kan inte sätta fingret på vad som är ?fel? mår bara inte helt bra. 

yuppyupp:
    var nidblödningen innan eller i samband med mens? 

jag trodde jag fick en nidblödning förra mensen men visade sig två dagar senare bli ett tidigt missfall, hade fått svagt positivt - 2 BIM. Så är lite rädd för blödningar. 

• Yuppyupp
    Anywho skrev 2023-07-23 11:14:58 följande:

Anonym orolig:

ojdå, vi har kört samma. Fick vårt andra barn med avbrutet samlag. Han blir 5 i augusti. Så jag har glömt vilka tidiga symtom jag hade😅

nu har jag otroligt ömma bröst samt att jag känner mig ur balans på något vis, kan inte sätta fingret på vad som är ?fel? mår bara inte helt bra. 

yuppyupp:
    var nidblödningen innan eller i samband med mens? 

jag trodde jag fick en nidblödning förra mensen men visade sig två dagar senare bli ett tidigt missfall, hade fått svagt positivt - 2 BIM. Så är lite rädd för blödningar. 

Blödningen var innan mensen. Två dagar ungefär så jag trodde ju att det bara var mensen som var påväg. :) utöver det hade jag egentligen inga symptom överhuvudtaget. Jag plussade på BIM, men tog ett test i samband med NID men det var väldigt väldigt svagt. Hoppas det går vägen för dig!
  • Anywho
    Yuppyupp skrev 2023-07-23 11:18:41 följande:
    Blödningen var innan mensen. Två dagar ungefär så jag trodde ju att det bara var mensen som var påväg. :) utöver det hade jag egentligen inga symptom överhuvudtaget. Jag plussade på BIM, men tog ett test i samband med NID men det var väldigt väldigt svagt. Hoppas det går vägen för dig!
    Nu funkade det att citera😂

Okej, men det var så jag trodde det var för mig. Fick en rosa blödning två dagar innan beräknad mens. Plussade på morgonen och fick blödningen på kvällen. 

Spännande, tack för att du delar med dig. Tack🥰
Svar på tråden Tidiga symtom