• Smiko27

    Tips på barnvagn?

    Snart kommer vår bebis till världen och det enda vi inte har köpt än är barnvagnen. Funderar på en kombivagn från Silver Cross men är osäker. Bugaboo? Cybex? Emmaljunga? Något annat märke?
    Tack på förhand.

  • Svar på tråden Tips på barnvagn?
  • Maymom

    Har varit väldigt nöjd med vår britax smile. Har inte testat nån annan.
    smidig att köra, lätt att bära in liggdelen med bebis sovande i, lätt att fälla ihop, bra sittdel. 

  • Anonym (PS)

    Svårt att konkurrera med Bugaboo tror jag! Aldrig hört någon som varit missnöjd. Min syster hade sin till alla tre barn och den håller fortfarande måttet, vilket kan vara ett argument för prislappen :) Tror det var en Fox (vet inte vilket nummer). Vi har en Fox 3 som funkar utmärkt.. Finns på amazon till ganska bra priser amzn.to/3DziLUe

    Hoppas du hittar någon fin :) 

  • Cusoon

    Vi är otroligt nöjda med vår Uppababy Vista, bra däck, lätt att styra, rullar på alla underlag, lätt att fälla ihop med sits å allt på, stor varukorg, liggdel godkänd som säng första månaderna, det finns många tillbehör att uppgradera med och är även supersmidig att göra om till syskonvagn med adaptrar och rumbleseat.

  • popNlocknessmonster

    Som jag skrev i en annan tråd, cybex priam. Bästa vagnen och så otroligt fin.
    Lättkörd, behaglig och min son ÄLSKAR den.

    Buggaboo ser så tråkig ut att jag dör och hade nog gråtit om jag var tvungen att köra runt min son i en grå låda. Men men, each to their own.

    Samma sak med emmaljunga, basic vagnar för basic mammor :)

Svar på tråden Tips på barnvagn?