• Anonym (Ledsamt)

    Hjälp mig gilla doggy!

    Det verkar som att de flesta, både män och kvinnor, älskar doggy style-sex. Problemet för mig är att jag, kvinna, känner ingenting när jag blir tagen i doggy. Det känns fysiskt att "något" åker ut och in i mig, men inget "erotiskt". Det ger mig alltså noll att ha sex i den ställningen, jag skulle kunna titta på tv samtidigt. Missionären och andra ställningar är gudomligt sköna, men just doggy, nä tyvärr... :(

    Vad är det som gör att ni andra, fråmst kvinnor, älskar den ställningen? Hjälp mig gilla den! 

  • Svar på tråden Hjälp mig gilla doggy!
  • Anonym (Anni)

    Tänker att det kanske är svårt att få folk på ett online forum att hjälpa dig gilla en viss sexställning. 

  • Anonym (S)

    Kvinna här. Doggy-Style-Sex är en skön ställning om du/din sexpartner samtidigt stimulerar din klitoris. Väldigt viktigt. Mkt upphetsande ställning anser jag personligen. Du kan oxå testa stå på alla fyra mot sängkanten, knäna på golvet o överkroppen lutandes över en sängen, när din kille penetrerar dig bakifrån. Superskönt. 

  • Anonym (g)

    Hur kan det vara ett problem att inte gilla en ställning när andra är sköna? Hur kan det finnas en så stor strävan efter att just en specifik ska kännas? Låter greedy

  • Anonym (Ledsamt)
    Anonym (g) skrev 2023-07-15 18:21:17 följande:

    Hur kan det vara ett problem att inte gilla en ställning när andra är sköna? Hur kan det finnas en så stor strävan efter att just en specifik ska kännas? Låter greedy


    De flesta män gillar väl doggy och det är en vanlig ställning, så jag skulle gärna vilja lära mig tycka om den. Eller tycker du att jag alltid ska kräva missionären eftersom det är den ställning JAG har skönast i? Då blir sexlivet ganska långtråkigt snart, bättre att ha flera alternativ tycker jag. Om det ses som greedy så absolut!
  • Anonym (g)
    Anonym (Ledsamt) skrev 2023-07-15 18:36:28 följande:
    De flesta män gillar väl doggy och det är en vanlig ställning, så jag skulle gärna vilja lära mig tycka om den. Eller tycker du att jag alltid ska kräva missionären eftersom det är den ställning JAG har skönast i? Då blir sexlivet ganska långtråkigt snart, bättre att ha flera alternativ tycker jag. Om det ses som greedy så absolut!
    Det finns otroligt många ställningar, man kan inte gilla alla. VI är alla olika.
  • Anonym (Ledsamt)
    Anonym (g) skrev 2023-07-15 19:31:01 följande:
    Det finns otroligt många ställningar, man kan inte gilla alla. VI är alla olika.
    Missionären, doggy, sked bakifrån, sked framifrån, rida, 69:an, fortsätt, vad finns mer? Sån variation är det väl inte...,
  • Anonym (Kille)

    doggy blir lätt mindre intimitet och mer råknull. Lättare att ta tag i höftern och hålla snabbare och hårdare tempo. Även lättare att komma riktigt djupt för de som gillar. 
    Om du vill ha mer mys sex är det nog bättre att hålla sig till andra ställningar med ögonkontakt och mer närhet.

  • Anonym (S)
    Anonym (Ledsamt) skrev 2023-07-15 18:36:28 följande:
    De flesta män gillar väl doggy och det är en vanlig ställning, så jag skulle gärna vilja lära mig tycka om den. Eller tycker du att jag alltid ska kräva missionären eftersom det är den ställning JAG har skönast i? Då blir sexlivet ganska långtråkigt snart, bättre att ha flera alternativ tycker jag. Om det ses som greedy så absolut!

    Lördag kväll Flört Vill du verkligen lära dig gilla Doggy finns utrymme ikväll att testa mina tips framför orda om andra saker? 


    Igen. Testa stimulans av din klitoris samtidigt som din kille penetrerar dig bakifrån. Använd sängen som stöd i dITT nya försök med knän på golv och överkropp glidandes på sängens madrass. Kör vanligt förspel. Med kyssar, smek och fingrar. Ifall du inte lubricerar redan då använd glidmedel för bättre feeling. Mjukstarta vaginalt bakifrån. Känn ingen press att skifta till analt. Lyssna på vad du vill/ känner du vill innerst inne och håll din gräns.på 

  • Anonym (Tyvärr inga goda råd)

    Tyvärr, har jag inga goda råd att ge. Jag håller med dig till fullo den känns ingenting. Som en annan trådsvarare skrev så krävs det nog stimuli av klitoris samtidigt för att det ska vara skönt. Det har inte med intimiteten att göra att den är så värdelös det är för att det tekniskt sett är väldigt få punkter i underlivet som får stimuli av denna.

    Sen finns det säkert kvinnor som gillar denna men jag är lika ovetandes som dig om varför den är skön.

  • Anonym (asd)
    Anonym (Ledsamt) skrev 2023-07-15 17:49:25 följande:
    Hjälp mig gilla doggy!

    Det verkar som att de flesta, både män och kvinnor, älskar doggy style-sex. Problemet för mig är att jag, kvinna, känner ingenting när jag blir tagen i doggy. Det känns fysiskt att "något" åker ut och in i mig, men inget "erotiskt". Det ger mig alltså noll att ha sex i den ställningen, jag skulle kunna titta på tv samtidigt. Missionären och andra ställningar är gudomligt sköna, men just doggy, nä tyvärr... :(

    Vad är det som gör att ni andra, fråmst kvinnor, älskar den ställningen? Hjälp mig gilla den! 


    Varför tror du att massor av kvinnor älskar den?
    Jag får inte orgasm av penetration, så inte av doggy heller. Jag känner inget erotiskt av det, men har heller inget emot att göra det. Min man älskar det och då tycker jag det är helt ok att vi kör så, efter att han fått mig till orgasm på annat sätt. Man får växeldra lite. 
Svar på tråden Hjälp mig gilla doggy!