Hjälp mig tolka testet

Hej,
vi planerar att bli gravida, första barnet.
jag har bim-4 och undrar vad ni ser på testet? Aldrig tagit tester innan.
Jag ser ett svagt svagt streck. Lycka till!
Åh tack för att du tog dig tiden! Jag ska testa mig igen på BIM dagen. Köpt digitalt test istället med veckoindikator.
Åh tack för att du tog dig tiden! Jag ska testa mig igen på BIM dagen. Köpt digitalt test istället med veckoindikator.
GRAVID!!! Svårt att ta in!!
Tog digitalt idag BIM-1. Gravid 2-3 veckor!
Åh stort grattis!!!!
jag tog ett i tisdag och de var inte gravid?skall ha mensen söndag eller början av veckan tror jag. Idag är de ju äl+ 11 eller äl+12. Men min fästman har sagt test tidigast imorgon men vill ta idag. Är de dumt?
Tack snälla ❤️❤️ Alltså, det är ju svårt att hålla sig! Så förstår dig, men du skulle ju kunna ta test imorgon fredag, och ta morgonurin, så att chansen är större att du får utslag. LYCKA TILL!
Tack snälla ❤️❤️ Alltså, det är ju svårt att hålla sig! Så förstår dig, men du skulle ju kunna ta test imorgon fredag, och ta morgonurin, så att chansen är större att du får utslag. LYCKA TILL!
Tog test nyss med morgon urin och de är blankt så ingenting här?men mår skit pga mensen då lagom kul.
Tog test nyss med morgon urin och de är blankt så ingenting här?men mår skit pga mensen då lagom kul.