Smal eller muskulös ?
Vad tycker ni är snyggast på en man - smal som en löpare eller muskulös som en bodybuilder ?
Vad tycker ni är snyggast på en man - smal som en löpare eller muskulös som en bodybuilder ?
Nånstans däremellan
Definitivt inte muskulös eller lång och smal.
Utan mer normalbyggd. Framförallt normal funtad!!
Tror många kvinnor håller med mig.
Jag tycker det sexigaste är långa och smala/magra män. Med eller utan lite magrutor.
Smal som en löpare, om man nu kan kalla det smalt. Jag ser dem snarare som normalbyggda.
Mitt emellan och gärna några extra kilon (inte fet).
Gillar verkligen inte smala och seniga män eller muskelberg.
Jag gillar smala och seniga män.
Och normalbyggda män.
Och män med lite kagge bara de vet att ha en skjorta i rätt storlek som inte låter magen puta ut och en hårig navel synas mellan knapphålen när de sitter ner, för det tycker jag är lika vidrigt som fotsvamp.
Smal som en löpare, om man nu kan kalla det smalt. Jag ser dem snarare som normalbyggda.
Personligheten. Muskulös men inte bodybuilder för det blir för mycket, bara så det syns lite.
Ett sexpack behövs då inte. tycker inte det är så snyggt heller. Muskulösa armar däremot, det är fint.
Svarar långa killar efter som jag är ihop med en lång och smal kille
Måste jag välja, så muskulös.
Men hellre en lagom dad bod. Tränad med några extra kilon.
Atletisk kropp - dvs löpar- friidrottarkropp. Tycker att muskelbyggande till överdrift bara ser sjukt ut!
Kropp som en rocksnubbe mmm!
Jag gillar bodybuilders men personlighetens är så pass viktigt att kroppsform kommer i periferin. Dryg, narcissistisk och överdrivet macho är avtändande. Normalbygd , eller dadbod och också attraktivt på en trevlig man.
Smal om man bara har dessa två att välja på, men bäst tycker jag om mysmjuka män, eller bara normala. Muskler är så avtändande för mig.