Extrem ångest över flytt till ny lägenhet
Hej!
Måste bara veta om jag är ensam om detta. Har i lite mer än tre år bott i en etta på 36 kvadrat med mina hundar, min sambo och några hamstrar. Det senaste året började vi känna att det var lite litet, så vi sökte ny lägenhet i samma hus. Efter ett år ungefär fick vi denna som jag i skrivande stund befinner mig i, mitt upp i en flytt. Det är en cirka 20 kvadrat större tvåa med balkong. Men jag har sån brutal ångest, hittar bara fel med nya lägenheten, vill bara hem och sova i vår fina lilla mysiga etta, denna känns för stor, luktar konstigt. Detta är första natten vi sover här och jag kan inte somna, vår förra lägenhet ligger vägg i vägg med denna och det enda jag kan tänka på är att jag hellre hade varit där inne nu :?( Sånt i lands problem jag vet det, men är det någon annan som upplevt liknande? Har det känts bättre efter ett tag? Är i botten en person som HATAR förändringar så tror typ att det är en bidragande faktor. Vill bara gråta av tanken av att inte få vara i vår lilla etta sen när nycklarna ska in :?( Ångrar denna flytten sååå mycket trots att det har vart svårt att bo så trångt?/Knäppaste personen