Intressekoll - Arkadspel på bröllop?
Hejsan!
Detta är inte så mycket reklam utan snarare en intressekoll.
Jag jobbar för ett företag i Linköping som bygger arkadskabinett där man kan specialdesigna dekoren. Vi har hittills enbart sysslat med att sälja arkad, men jag har nu en tanke kring ett arkad menat för uthyrning till bröllop.
Arkaden skulle innehålla ett spel vi tar fram där karaktärerna skulle customizeas för att efterlikna just det brudparet som skall gifta sig. Spelet skall inte vara långt så att gästerna blir ståendes där, utan man spelar en väldigt kort stund och får sedan skriva in sitt namn i "High-score"-listan. Detta skulle på ett sätt kunna agera likt en gästbok.
Priset skulle landa kring 5000:- för att hyra arkadet.
Jag lägger med en bild som visar hur våra arkad kan se ut i dagsläget, vi skulle dock ta fram en annan dekor som skulle vara specifik för just bröllop om detta är någonting vi bestämmer oss för att ta fram.
Jag skulle uppskatta OTROLIGT mycket om så många som möjligt kommer med sina tankar kring det hela! Är detta någonting som hade varit intressant på ert bröllop? Hade någonting annat med konceptet gjort det mer intressant?
Skriv gärna här eller maila till rasmus@arcadedreams.se! All feedback uppskattas!