• Miniiimi

    Problem med ägglossning + FET

    Hej❣️

    Jag har haft problem att hitta min ägglossning, enligt läkaren kan min lucka vara kort/på natten. Har alltid testat på morgonen men har testat ifrån testlagret och de visade väldigt svart streck som övergick till inget streck.. vilket betyder ingen ägglossning men har otroligt regelbunden mens, någon som varit i liknande situation? Har ni tips på någon typ av utredning? Har ni fått någon förklaring? 

    Till min andra fråga; 
    Till denna insättning har jag fått progynon 3ggr/dag innan insättning så då behövde jag inte följa min ägglossning utan gjorde ultraljud för att kontrollera slemhinnan. Någon mer som gjort liknande? Får även lutinus efter insättning +fortsatt progynon 2 ggr/dag
    Har satt in en blastocyst den 27/6 officiell testdag 9/7. Känner inga symptom alls, skulle vilja tjuv testa men när kan det tidigast visa gravid? ❤️

  • Svar på tråden Problem med ägglossning + FET
  • Pimpinellan

    Gjort flera FET med Progynon- och en hel del annat. Du kan testa motsvarande 12-13 dagar efter äl. Alltså en vecka efter insättning.

  • Miniiimi
    Pimpinellan skrev 2023-07-03 14:19:31 följande:

    Gjort flera FET med Progynon- och en hel del annat. Du kan testa motsvarande 12-13 dagar efter äl. Alltså en vecka efter insättning.


    Tack🌸 har något funkat för dig? Gällande IVF 
  • Aliona

    Du kanske ska testa flera gånger per dag? När jag höll på med inseminering skulle vi testa minst två gånger, morgon och kväll. 

  • Pimpinellan
    Miniiimi skrev 2023-07-04 05:54:26 följande:
    Tack🌸 har något funkat för dig? Gällande IVF 
    Japp, ÄD till slut med FET. Glad
  • Miniiimi
    Aliona skrev 2023-07-04 08:11:34 följande:

    Du kanske ska testa flera gånger per dag? När jag höll på med inseminering skulle vi testa minst två gånger, morgon och kväll. 


    Ok, de har jag aldrig fått till mig. Jag får göra det isåfall. Tack för tipset🥰
Svar på tråden Problem med ägglossning + FET