• Anonym (Inte likt mig)

tankar...

Hej
    jag och min kvinna hade en trekant med ett krogragg.
    Efter det har jag svårt att få henne ur tankarna... Inte så konstigt kanske, då sexet med henne var bland de hetaste jag haft.
    Det hade inte varit ett problem om jag och min kvinna hade sex regelbundet m.m.
    Nu Har vi knappt sex varannan vecka och värre verkar det bli. Jag har börjat ha tankar om att kontakta henne för att se om vi kan bli KK.
    Ja, jag tror att min kvinna skulle kunna vara ok med det, annars skulle det inte ske.
    Men kvinnan ifråga träffade jag på ute på krogen igen, men denna gången verkade hon vara helt komplett galen på alla sätt o vis, gapade o skrek på en annan kvinna.
    Den stora frågan är, kan det vara värt besväret för ett grymt KK
    .

• Svar på tråden tankar...
  • Anonym (z)

Det låter mer som att du behöver prata med din flickvän innan ni gör detta mer :)

• Anonym (sådär)
    Anonym (Inte likt mig) skrev 2023-07-01 23:59:36 följande:

Ja, jag tror att min kvinna skulle kunna vara ok med det, annars skulle det inte ske.

Är det något du tänker ta upp med henne och få bekräftat eller göra det lätt för dig själv och "utgå" ifrån att hon är ok med det för att du tror det och slippa riskera att hon säger nej?

Men kvinnan ifråga träffade jag på ute på krogen igen, men denna gången verkade hon vara helt komplett galen på alla sätt o vis, gapade o skrek på en annan kvinna.
    .

Är inte detta vad man brukar kalla för "tänka med kuken"?
    Din hjärna verkar fatta att den där kvinnan verkar inte ha alla hästar i stallet och riskabel att ha en relation med, men kuken säger nåt annat och då är det ju såklart kuken man ska följa Drömmer
  • Anonym (Nyfiken)

Om du börjar med att ta diskussionen med din partner och hon tycker det är okej att du har en kk relation så är det väl bara att testa om du tror att det kan bli bra. 

Skulle det visa sig att den tilltänkta kk:n inte alls är vad du hoppades på så går det väl att avsluta det.

Fundera inte så mycket, bara gör. Men ta självklart diskussionen med din partner först av allt.
    Varför inte visa henne den här tråden!!

• Anonym (Inte likt mig)
    Anonym (sådär) skrev 2023-07-03 13:03:40 följande:
    Är det något du tänker ta upp med henne och få bekräftat eller göra det lätt för dig själv och "utgå" ifrån att hon är ok med det för att du tror det och slippa riskera att hon säger nej?

.

Är inte detta vad man brukar kalla för "tänka med kuken"?
    Din hjärna verkar fatta att den där kvinnan verkar inte ha alla hästar i stallet och riskabel att ha en relation med, men kuken säger nåt annat och då är det ju såklart kuken man ska följa Drömmer
    Nhää det är inte min stil, att bara anta. Skulle självklart ta upp det.

Ha ha.. du har helt rätt, tydligaste stunden för mig att tänka med kuken {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Inte likt mig)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-03 13:39:18 följande:

Om du börjar med att ta diskussionen med din partner och hon tycker det är okej att du har en kk relation så är det väl bara att testa om du tror att det kan bli bra. 

Skulle det visa sig att den tilltänkta kk:n inte alls är vad du hoppades på så går det väl att avsluta det.

Fundera inte så mycket, bara gör. Men ta självklart diskussionen med din partner först av allt.
    Varför inte visa henne den här tråden!!

Ha ha..Detta säger du till en övertänkare..{#emotions_dlg.djavulsk}
    Helt rätt.
    Nu hade vi ett snack, om våra olika behov, vilket resulterade i att jag och nu exsärbon är KK. och vänner.

Livet i ett nörskal hé he. 

Har aldrig gjort något liknande, men känns bra.
Svar på tråden tankar...