Svårt att få blåmärken
Hej!
Jag måste bara fråga en sak. Detta kanske låter väldigt konstigt och dumt att fråga men jag har ganska svårt att få blåmärken och vet inte varför och om det är normalt. Jag menar jag brukar ha ganska otur ganska ofta men får sällan blåmärken av det. Nu kanske ni tänker att det bara är bra att man inte får blåmärke. Och det är inte så att jag vill ha blåmärken heller, för vem vill ha det? Men däremot så tycker jag att det är konstigt då jag har fått ganska hårda slag på senaste tiden. Och inte ett endaste märke av det. Jag har iaf upplevt det som att det har varit hårt för att det har gjort jätteont i ansiktet och på kroppen. Men som sagt inte ett enda blåmärke. Är det normalt?
Detta är ingenting som jag har gått runt och tänkt på förut då det inte har varit ett problem för mig. Och det är ju givetvis inget problem för mig nu heller. Men nu när det har varit flera incidenter under kort tid så börjar jag undra varför det inte en enda gång har visat sig. Kanske är det bara jag som överdriver och det egentligen inte är så grovt som jag har uppfattat det? Jag tänker speciellt ansiktet är väll ganska känsligt? Kinderna och runt ögat? Men även armarna och bröstkorgen? eller?
Är det någon som vet eller själv har det likadant? Jag förstår om hela det här inlägget låter luddigt. Jag strävar givetvis inte efter att få blåmärken när händer nått. Det är jag väldigt glad över att slippa. Men det har hänt så många gånger nu och jag börjar undrar om det är normalt? Eller om jag överdriver situationen och att det inte är så illa som jag uppfattat det?