Orolig oroligg:((((
Hej! Jag är konstant orolig. Snälla behöver hjälp av antingen någon som varit i samma situation eller har erfarenhet av det jag ska dela med mig av eller någon barnmorska som jag kan prata med som kan verätta hur det ligger till.
jag har känt oro sen stunden jag fick reda på min graviditet på geund av mina vitaminvärden. Jag visste inte att man rekommenderas ta folsyra innan graviditet. Någit jag inte gjorde men började dagen jag plussade. Referensramen är 5-38 hade 9 innan jag blev gravid och den hade ökat till 10 nästa gång jag tog test en Månad senare. Är så orolig och rädd att jag kmr försorsaka problem för fostret.
är också extremt rädd över mina d vitaminvärden Som ligger på 7!! Alltså det innebär brist. På nätet står det på vissa ställen att d vitamin ör viktigt i början av graviditeten och på andra att det är viktigt i slutet. Någon som vet? Jag tar d vitamin just nu och försöker vistas i solen minst 15 min om dagen. Snälla berätta för mig. Överreagerar jag? har någon annan varit med om samma sak? Snälla hjälp mig. Är så orolig. vet inte hur veckorna ska gå, vill bara veta att bebisen kommer vara frisk :( eller i alla fall inte ha skador som orsakats av mig:(((