Min mamma älskar inte mig
Jag har sedan barnsben bott hos ett familjehem som sedan kom att bli mitt hem.Föräldrarna tog vårdnaden över mig och jag trodde hela min uppväxt att jag var en ?del av dom?.
Några år upp i tonåren skiljer sig mina familjehems föräldrar och jag bor kvar hos mamma. jag och min mamma har alltid varit olika men också väldigt lika, envisa och vill ha saker på vårt sätt.
vi har bråkat enormt mycket när jag var mindre, men detta avtog när jag började bli upp mot 17-18 år.
Plötsligt förändrades min mamma och blev annorlunda mot mig. Hon ställde inte upp på mig som på de andra barnen, och på de nya jourplaceringarna.
Hon tvingade mig flytta ut efter ett ganska litet bråk enligt mig, jag var hemlös i 3 månad och fick bo hos min kille.
hottade lägenhet och plötsligt ville mamma bli sams igen.
i efterhand insåg jag att hon bara ville åt mitt rum för att kunna ta ytterligare en placering. Jag mår så sjukt dåligt över detta och hon är den enda familjen jag har.
Hon prioriterar sitt biologiska barn så uppenbart mycket, jag har hamnat mellan stolarna. hon finns inte för mig och bryr sig inte. Lägger ständigt upp bilder på de andra barnen men inte mig.
Mamma har alltid varit en dominant person. Jag har inga minnen av att vi suttit ner när jag var tonåring och kompromissat om nånting utan hon har berättat vilka regler som gällde och så var det med det.
Jag å min sida är konflikträdd och mår superdåligt så fort inte alla relationer är i balans. Jag har därför alltid varit mån om att hålla mamma glad, på bekostnad av min egen hälsa.
vad ska jag göra?