• MajaSv

Vilken vagn har ni?

Hej! 
    jag Är i valet & kvalet vilken vagn jag ska köpa, är lite nyfiken på en beemoo, är de någon som har/haft en sån?
    om man ska tro på de omdömen jag läst, så verkar den helt ok om man tänker på priset i jämförelse med tex en britax Glad

ge mig era erfarenheter Skrattande

• Svar på tråden Vilken vagn har ni?
  • Anonym (qwerty)

Bugaboo Fox 3. Bästa vagnen som existerar.
    Beemoo är billigt skit där du får det du betalar för.... skulle inte rekomendera

• Anonym (Vagn)

Vi har Emmaljunga (tror den heter nxt90), fullständigt nöjd och köpte i år en syskonvagn i samma märke som fungerat utmärkt.

Aldrig hört talas om Beemoo...

• Anonym (Kram)

Som första vagn hade vi en Britax Go. Gillade den skarpt. Fin att köra och inga nämnvärda fel. Vi fick den gratis så det var också trevligt.

Var tvungen att införskaffa en syskonvagn då vi fick vårt andra relativt tätt. Köpte en begagnad Bugaboo Donkey. Är riktigt nöjd med den också. 

Mitt största tips är att titta på andrahandsmarknaden. Skulle ALDRIG lägga en massa pengar på en helt ny vagn, speciellt inte en Bugaboo eller Emmaljunga. Det finns en uppsjö med begagnade vagnar som knappt används. Facebook Market eller lokala säljgrupper har massvis av vagnar :) 

• Gullvivor

Har en bugaboo fox 2 som jag haft i snart 2 år och älskar den. Vill man inte lägga mycket pengar på en vagn så kan man ju köpa begagnat, hellre en begagnad bra vagn än en ny men dålig. Men som sagt, jag rekommenderar helt klart bugaboo.

• HejsanJenny

Jag har en bugaboo fox, köpte den i fint begagnat skick för  tre år sedan när dottern föddes. I augusti kommer ett syskon och vagnen kommer användas till det barnet också. Helt klart värt att kolla marketplace och blocket. 

Svar på tråden Vilken vagn har ni?