• dayana

Hur lyckliga är ni ihop?

Hej! 

Jag behöver skriva en uppsats i min avslutning på en kurs och behöver så mycket hjälp som finns! Jag vill göra det bästa arbetet i ämnet relationer mellan par,  utifrån en kvinna perspektiv. Skriv så mycket du vill på dessa frågor, samt så  ÄRLIGT som möjligt för annars är mitt arbete meningslöst, och stort tack för förhand!!
    1. Om ni är i en parrelation, hur länge har ni varit ihop?
    2. Hur lycklig uppskattat du att du är på skala 0-10 (10 är högst)  samt varför den siffran?
    3. Hur många tidigare parrelationer har du haft?
    4.  Har du barn? hur många  och är de stora eller små?
    5. Skulle du rekommendera att leva i parrelation/gifta sig till andra kvinnor?
    6. Andra tankar?

STORT TACK!!!

• Svar på tråden Hur lyckliga är ni ihop?
  • dayana

Mitt arbete handlar om kvinnor.. men  män är också välkomna att skriva!😊

• Anonym (??)

På vilken nivå är din uppsats? Man brukar på uni-nivå ange vilken kurs, vilket uni, samt ange kontaktuppgifter till dig + namn på handledaren. Ses som mkt oseriöst annars och i värsta fall kan du inte använda material härifrån om du inte angett rätt information, enligt de etiska regler som finns. 

• Tecum
    dayana skrev 2023-06-17 20:31:09 följande:

Mitt arbete handlar om kvinnor.. men  män är också välkomna att skriva!😊

1. 41 år

2. Jag utgår från att du menar lycklig i relationen och då blir det 9. Vi är både älskande och bästa vänner, vi fungerar och jobbar bra ihop, löser problem utan tjafs, är lojala och omtänksamma mot varann och har fortfarande ett fungerande sexliv. Orsaken till att det inte är 10 är att sexlivet är lite ospännande.

3. Inga

4. Två pojkar, bägge vuxna

5. JA!
  • Anonym (Borderlina)
    dayana skrev 2023-06-17 13:54:54 följande:
    Hur lyckliga är ni ihop?

Hej! 

Jag behöver skriva en uppsats i min avslutning på en kurs och behöver så mycket hjälp som finns! Jag vill göra det bästa arbetet i ämnet relationer mellan par,  utifrån en kvinna perspektiv. Skriv så mycket du vill på dessa frågor, samt så  ÄRLIGT som möjligt för annars är mitt arbete meningslöst, och stort tack för förhand!!
    1. Om ni är i en parrelation, hur länge har ni varit ihop?
    2. Hur lycklig uppskattat du att du är på skala 0-10 (10 är högst)  samt varför den siffran?
    3. Hur många tidigare parrelationer har du haft?
    4.  Har du barn? hur många  och är de stora eller små?
    5. Skulle du rekommendera att leva i parrelation/gifta sig till andra kvinnor?
    6. Andra tankar?

STORT TACK!!!

1. snart ett halvår (fast vi har tidigare haft en 2årig relation, så hittat varandra igen)
    2. min glädje är 10. Det känns som att jag äntligen hittat hem.
    3. en hel drös korta, 3 längre, en  bra under uppväxten, en gravt destruktiv, sedan en bra med nuvarande men jag självsaboterade, (och nu en bra med nuvarande igen)
    4. Nej jag är för störd för att det skall vara en bra idé. Men han har ett nästan vuxet barn sedan en tidigare relation.
    5. Definitivt, speciellt med min typ av störning. Hitta en bra man och håll fast honom så hårt du kan. Saxa benen runt och håll om, krama hårt och kläng dig fast, ok inte så bokstavligt kanske hela tiden. Ditt liv och ditt välmående blir mycket bättre, singelliv blir väldigt destruktivt.  
    6. näe fick med allt.
  • dayana
    Tecum skrev 2023-06-18 16:57:35 följande:
    1. 41 år

2. Jag utgår från att du menar lycklig i relationen och då blir det 9. Vi är både älskande och bästa vänner, vi fungerar och jobbar bra ihop, löser problem utan tjafs, är lojala och omtänksamma mot varann och har fortfarande ett fungerande sexliv. Orsaken till att det inte är 10 är att sexlivet är lite ospännande.

3. Inga

5. JA!
    Stort tack!
    Anonym (??) skrev 2023-06-17 22:23:45 följande:

På vilken nivå är din uppsats? Man brukar på uni-nivå ange vilken kurs, vilket uni, samt ange kontaktuppgifter till dig + namn på handledaren. Ses som mkt oseriöst annars och i värsta fall kan du inte använda material härifrån om du inte angett rätt information, enligt de etiska regler som finns. 

Nej ingen universitet, privat. kommer inte publicera eller något. Bara läses av min handledare och få betyg.
     Varför så mycket frågor? Du behöver inte svara om du inte vill ;)
  • dayana
    1. 41 år

3. Inga

5. JA!
    Stort tack!
  • dayana
    1. 41 år

3. Inga

5. JA!
    Tack så mycket ☺️🌸
Svar på tråden Hur lyckliga är ni ihop?