• Anonym (Orolig)

Hjälp kring narcissistisk mamma

Har jag hamnat rätt? 

min mamma anklagar mig falskt för att ta droger! 

mamma öppnar min hemmaboende systers brev, läser olovligt hennes sms och Mail. Hon försöker tvinga och övertala min syster att mamma ska få tillgång tlll hennes bankuppgifter och tillgång till bankdosa.
    Hon säger att hon ska ge bort min systers hund (Vilket vi är rädda att hon kommer att göra då hon hittat en person)
    hjälp mig och min syster. Hon kan inte bo kvar hos mamma men mamma vägrar släppa henne. Hon håller ett hjärngrepp om henne. Om hon åker till en vän så letar mamma upp denne person och åker dit och hämtar min syster. Hon går så långt att hon letat upp en person arbete och ringt dit för att få perosnens telefonnummer och adress!!  Detta är så sjukt allting och det blir värre för varje dag. inte nog med det har mamma narcissistiska drag och kränker min syster varje dag. Min syster börjar tro att hon är värdelös. Mamma är tyvärr inte frisk och 

• Svar på tråden Hjälp kring narcissistisk mamma
  • LFF

Hur gamla är du och din syster? Är ni myndiga kan mamma inget göra. Är ni minderåriga så är en orosanmälan vital. Går ni i skolan (högstadiet/gymnasiet) så kontakta kuratorn eller skolsköterskan för att be om hjälp.

Svar på tråden Hjälp kring narcissistisk mamma