Känner mig ensam.
Jag och min fru gifte oss för snart ett år sedan och hade träffats nästan tre år förinnan. Vi hade ofta sex, ibland flera gånger om dagen men vanligtvis varanna dag. Efter vi gift oss så hände det alla pratat om. Trodde dock det bara var typiskt drygt snicksnack men sexet bara tvärdog. Jag har hög sexlust och tänder galet mycket på min fru, varenda del på henne är som en dröm för både hand och öga. Vad hände? Har vi hamnat i en tråkig tillvaro? Hon är numer fullständigt ointresserad av sex och jag får be om det då jag faktiskt mår dåligt av avsaknaden av sex. Det känns som att det inte bara är sex hon nekar, hon nekar mig! Det kan gå ett par veckor emellan gångerna och jag mår verkligen dåligt av det, precis som att jag saknar dragningskraft. Mitt självförtroende går i botten trots att hon verkligen (verkar) njuta av sex när vi har det. Det är alltid jag som tar initiativ vilket får mig att tro att hon inte bryr sig längre. Vill inte låta gnällig men sex är för mig viktigt för att känna att man verkligen älskar varandra. Hon sitter mest med surfplattan i stora rummet medans jag för somna ensam. Ensam? hon får mig att känna mig ensam?