Kan man se kön?
Dessa ultraljudsbilder är i samband med ett kub test. Kan man se kön på dessa Bilder?
Dessa ultraljudsbilder är i samband med ett kub test. Kan man se kön på dessa Bilder?
Det har du helt rätt i! Vi kommer dock att vilja veta.
Det har du helt rätt i! Vi kommer dock att vilja veta.
Vi alla är olika. Alla vill olika och det är okej 😊 jag startade tråden för att fråga, inte för att bli frågsatt om något som inte rör andra. Kan man inte se det på bilderna så behöver du inte kommentera.
Vi alla är olika. Alla vill olika och det är okej 😊 jag startade tråden för att fråga, inte för att bli frågsatt om något som inte rör andra. Kan man inte se det på bilderna så behöver du inte kommentera.
Jag gissar på tjej 👶 men svart att avgöra på så små bilder
Flicka
Spännande! Tack för svaren. Nyfiken fråga bara, när ni gissar flicka? Hur kan man se eller gissa på det? Jag är nyfiken och intresserad😊🥰
Svårt att säga då jag inte vet exakta veckan samt att bilderna är minimala. Men är du efter v 12+6 så skulle det kunna va en flicka men som sagt inte bästa förutsättningarna.
NUB ser man väldigt tydligt på första bilden. Inget är ju garanterat men jag gissar starkt på flicka!
NUB ser man väldigt tydligt på första bilden. Inget är ju garanterat men jag gissar starkt på flicka!
Vi var på ultraljud idag. En liten pojke gömde sig där inne 💙