Här kommer min berättelse om en vardagsängel! Jag hade precis sagt upp kontakten med min familj och satt och väntade på bussen med en påse oöppnade julklappar i handen. Det var julafton och det gick få bussar, så missade jag den här bussen skulle jag behöva sitta ute i kylan och vänta i typ två timmar. Att gå in till familjen igen var inget alternativ. När bussen kom var jag så skakis och förvirrad (av det som hänt) att jag lagt mitt kort i fickan och glömt bort det, vilket gjorde att jag inte kunde betala bussbiljetten. Busschauffören gjorde inget undantag för att det var julafton, trots att jag bad om att bara få åka med en station och leta rätt på kortet. Istället fick jag kliva av bussen igen. Då skyndade sig en man fram och betalade biljetten åt mig. Busschauffören var väldigt arg och bestämd och ville inte låta mig åka med, men mannen betalade åt mig ändå. Sedan fick jag kliva på bussen och slapp sitta ute och frysa och se allmänt tragisk ut om familjen tittat ut genom fönstret. Jag tackade honom verkligen och sade att han gjorde min dag. Nu, runt tio år senare, är jag fortfarande tacksam 💖🙏