• ANMAELHO

Positivt?

Vad tror ni? Har ändrat lite kontrasten då kvalitetwn blev så dålig efter uppladdning. sträcket är väldigt svagt. till saken hör att jag har kopparspiral och ammar. Känns så sjukt osannolik.. linjen framträdde inom 5 min. men är som sagt svår att se och hade kunnat missats. 
  • Svar på tråden Positivt?
  • svansmamman

Helt omöjligt att säga något om tyvärr då en redigerad bild inte kan bedömas. Lägg upp bilden utan redigering så är det lättare att avgöra. ☺️
    Med tanke på att strecket i sådana fall är så svagt att det inte syns på bild, tillsammans med märket på testet, är det förmodligen inte positivt. Men som sagt, svårt att svara utan att ha sett testet utan redigering. 🥰

• blåblomster

Tycker nog att det kan se positivt ut, om än jättetidigt. Var är du i din cykel, när är BIM? Tråkigt tips är att vänta två dagar och ta ett nytt test, eftersom hcg dubblas varannan dag kommer det synas tydligare i övermorgon om du är gravid. Håller tummarna! 

• svansmamman
    ANMAELHO skrev 2023-06-07 21:50:41 följande:
    Här kommer oredigerat :) 
    Jag tycker mig absolut skymta något, men på bilden ser det något gråaktigt ut så jag blir lur på spök. Men det kanske bara är bilden. När är du i förhållande till äl och BIM? ❤️
Svar på tråden Positivt?