• aamarylliisen

Hjälp! Clearblue lila och rosa visar olika!

Hej!
    har testat med clearblue lila i några dagar och den har visat blinkande gubbe. Nu ikväll visade den fast gubbe så testade med en rosa. Då fick jag en tom cirkel. ? Hur kan det stämma? Testade en till lila och den visade fast gubbe med, men med annan urin. och rosa fortfarande tom ring?
  • Svar på tråden Hjälp! Clearblue lila och rosa visar olika!
  • ranin
    aamarylliisen skrev 2023-06-06 22:19:22 följande:
    Hjälp! Clearblue lila och rosa visar olika!
    Hej!
    har testat med clearblue lila i några dagar och den har visat blinkande gubbe. Nu ikväll visade den fast gubbe så testade med en rosa. Då fick jag en tom cirkel. ? Hur kan det stämma? Testade en till lila och den visade fast gubbe med, men med annan urin. och rosa fortfarande tom ring?
    Den rosa visar endast när du har högsta nivåerna av LH medan den lila visar när du har höga nivåer, det är drf det kan ge olika, den lila ger en sol med en gubbe när det är som högst LH-nivå (som jag vet om)
  • aamarylliisen
    ranin skrev 2023-06-06 22:31:26 följande:
    Den rosa visar endast när du har högsta nivåerna av LH medan den lila visar när du har höga nivåer, det är drf det kan ge olika, den lila ger en sol med en gubbe när det är som högst LH-nivå (som jag vet om)

hög fertilitet är blinkande gubbe. Maximal är fast gubbe 

• Anonym (Kvinna 37)

Har du dragit ur remsorna ut hållarna för att kolla linjerna?

Svar på tråden Hjälp! Clearblue lila och rosa visar olika!