Lutinis-biverkningar
Hej alla ruvare där ute! ????
Ni som tar eller har använt er Lutinus- vilka (ev.) biverkningar har ni/fick ni?
Jag började med Lutinus i måndags och redan på tisdagen var min mage svullen. Den har varit stor som en ballong de senaste dagarna och det har känts som att det dragit och spänt lite vid livmodern. Idag känns det hyfsat normalt med svullnaden, eller så har jag bara vant mig.
Annars gör lutinus mig väldigt trög i magen. Jag har huvudvärk som kommer och går under dagarna. I torsdags när jag kom hem från jobbet var jag mycket tröttare än vanligt och igår höll jag nästan på att somna på jobbet. Idag sover jag på riktigt omvartannat, är verkligen extremt trött.
Utöver det så saknar jag nästan att jobba för att distrahera tankarna för om det kommer gå vägen eller inte. Under mina vakna stunder idag har jag googlat och läst mycket. Verkar som att många får missfall, jag har utöver det lilla embryot i min mage bara 1 kvar i frysen. Dessutom verkar det som att många läkare vill att man ska fortsätta med lutinus vid ett positivt test. Jag gör via regionen och fock bara höra att jag ska ta lutinus fram tills testdagen. Har jag rätt till att få fortsätta med lutinus om det skulle gå vägen?