• GravidTillSlut

    Bf januari 2024

    Hejsan! Såg inte att det fanns någon grupp för bf i januari. Jag är äntligen gravid, v 8 nu. Har försökt bli gravid i 7 år. Bara blivit gravida med ivf då vi ej kan få barn på annat sätt pga mina äggledare. Två operationer bakom mig, flera missfall och missed abortion. Men nu hoppas vi att det är vår tur ❤️ Vore kul att dela resan med er! 

  • Svar på tråden Bf januari 2024
  • Yllesocka

    Stort grattis till graviditeten!🙂 Gick in i vecka 8 igår🙏🏽 För oss blev det också ivf efter 3 års misslyckade försök att bli gravida. 

  • GravidTillSlut

    Tack detsamma Yllesocka Hjärta Hejja oss att vi orkat ta oss igenom detta! Nu hoppas vi verkligen på det bästa Hjärta

  • cutepenguin

    Är också gravid och är någonstans mellan 5+0 och 5+5 beroende på när jag hade ÄL. 😅 Plussade för 1,5 vecka sen. 

  • cutepenguin
    GravidTillSlut skrev 2023-06-04 07:16:41 följande:

    Grattis cutepenguine Hjärta{#emotions_dlg.flower}


     


    Tack! ❤️ 

    Fick 3+ på Clearblue digital imorse, så nu känner jag mig lite lugnare. Nu hoppas jag bara det håller hela vägen och att det blir en januari-bebis.

  • GravidTillSlut

    Cutepenguine Det låter lovande. Vid alla mina missed abortion och missfall har jag aldrig fått 3+ utan det har stannat på 2-3 veckor. Denna gång fick jag 3+ så är hoppfull Hjärta Ultraljud på onsdag! 

  • Saara90

    Är i v 15+6. BF 18 Januari enligt räkning men mitt första ultraljud för 4 veckor sedan gick inte att mäta bebis huvud därav väntar vi till 24 augusti då jag går in i v 19 och får veta mer exakt. 

    Min första graviditet, på naturlig väg ❤️❤️
    Jag är 33 år snart så det är spännande. Mår super bra, tränar 2 ggr om dagen (fd elitidrottare så kan inte sluta bara 😅) känner inte av graviditeten direkt, mår som sagt jäkligt bra fysiskt 💪

  • cutepenguin

    Jag fick tyvärr MA 24/6 när jag var i vecka 9+3. Började blöda drygt en vecka tidigare och fick extremt ont och började blöda mer och mer under den veckan, sen den 24/6 kom allt ut? Var hos läkaren och embryot var inte större än 3,6mm. Så det hade förmodligen dött redan i vecka 6-7. Är fortfarande SÅ ledsen 😞 Hade varit i vecka 15+1 idag..

  • Saara90
    cutepenguin skrev 2023-08-03 18:57:54 följande:

    Jag fick tyvärr MA 24/6 när jag var i vecka 9+3. Började blöda drygt en vecka tidigare och fick extremt ont och började blöda mer och mer under den veckan, sen den 24/6 kom allt ut? Var hos läkaren och embryot var inte större än 3,6mm. Så det hade förmodligen dött redan i vecka 6-7. Är fortfarande SÅ ledsen 😞 Hade varit i vecka 15+1 idag..


    Ååh nej 😭😭❤️❤️ lider med dig.  Stor KRAM. Sörj din ängel tills den ger dig ny liten skatt i magen. 
  • GravidTillSlut

    Cutepenguine 💔 Nej! Ursch vad hemskt, jag vet vad du får igenom. Varit med om samma sak så många gånger. All styrka till dig ❤️

Svar på tråden Bf januari 2024