Anonym (:() skrev 2023-05-30 17:33:39 följande:
Han tyckte Vi växt i från varandra.
han gillar att hänga med vänner på helgerna och drickan öl.
Jag föredra hemma kvällar och parmiddagar.
Han känner att han behöver någon med mer liv?.
Jag har varit en depression, men har alltid varit hemma med barnen även när han är i väg på sina intressen.
Nu är jag äntligen tillbaka och vägrar hamna där i gen.
Någonstans hoppas jag väl att han ska ångra sig och få känslor tillbaka om vi ligger med varandra :(
Bara 3 dagar efteråt fick jag höra att han köpt blommor till en jobbarkompis. min kompis såg honom.
Han säger att det inte är något, utan han tyckte synd om henne för att de också ska skiljas?
Usch. hör ju själv hur det låter :(
men så svårt!!!
Ska bädda inne hos dottern och sova hos henne tills jag flyttar.
Ska översätta det där till termer som blir tydligare. Han vill skiljas, ni är för olika och han uppskattar inte dig och det ni har. Han vill hellre leva ungdomsliv istället för familjeliv. Parallellt med detta har han också blivit intresserad av en kollega. Summa summarum: skilsmässa. Nu när ni har "gjort slut" vill han fortsätta ligga med dig, för det är ju bekvämt för honom att få sex och utnyttja dig, och det första han gör efter att ha blivit singel är att börja uppvakta kollegan. Tursamt nog ska hon också skiljas! Det kommer inte dröja länge innan de börjar dejta, om hon är intresserad. Det kan ju finnas en gemensam uppstart där, flörtiga kommentarer, menande blickar osv. Nu är snart fältet fritt för båda, och då...!
Vakna upp ts!! Han utnyttjar dig och beter sig som ett svin! Man borde inte bete sig hur som helst bara för att man meddelat att man vill skiljas, inte så länge man bor ihop iaf.