• korpsvartaemma

Bf februari 2024

Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb. 

Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9). 

• Svar på tråden Bf februari 2024
  • Cupidus

Wow grattis! vilken present! Är det första barnet?
    Jag plussade precis, bf 11/2!

• AJMB

Plussade också precis, för bara några timmar sen! Kommer ha Bf 11/2 om jag räknat rätt ☺️

• korpsvartaemma
    AJMB skrev 2023-05-31 11:15:13 följande:

Plussade också precis, för bara några timmar sen! Kommer ha Bf 11/2 om jag räknat rätt ☺️

Åhh grattis, så kul. Har du några barn sen innan? 
  • AJMB
    korpsvartaemma skrev 2023-05-31 14:25:46 följande:
    Åhh grattis, så kul. Har du några barn sen innan? 

Tack så mycket! Nej det här är första barnet, googlar för fullt på vad sjutton jag gör nu. Inskrivning hos barnmorska/mödravård verkar vara första steget! Känner mig både så så så glad men också lätt förvirrad😄 Såg att du har bebis nummer 4 på gång, så kul och stort grattis!!

• Qem

Hejsan, får man hoppa in här även fast man har bf 30-31/1, men det känns mer som att det kommer luta åt februar än januari????

Jag plussade igår efter att inte ha anat någonting trots att mensen var 5 dagar sen (det var inte alls planerat, men välkommet ändå😅). Vi har tre barn redan, så detta blir vårt fjärde (hur sjukt är inte det? Ibland stannar hjärnan upp och jag inser att jag är vuxen, men fyra ungar?), och det känns helt fantastiskt. Jag har alltid velat ha stor familj, så det blir väldigt bra känner jag. 

• hallonbaten

Jag plussade i söndags. Eller egentligen redan i lördags men då var strecket så svagt och kom fram först några minuter efter testtiden så vet inte om det räknas.. Drömmer på söndagen fick jag allafall positivt på clearblue digital. 

Första barnet, bf 7/2 enligt natural cycles men 2/2 enligt en annan app.. vet inte vilken jag ska gå efter, Natural Cycles bör ju vara mer tillförligt eftersom den har koll på min  ägglossning också. Eller?

Besök hos barnmorska inbokat om 1,5 vecka. Egentligen ville jag vänta med att boka besöket då jag inte vågat tro på att graviditeten är på riktigt pga svaga plus (har fortsatt testa varje dag... Oskyldig)

Ja telefonen brinner ju varm nu allafall av alla googlesökningar. 

• AJMB

Känner ni andra av några symptom ännu? Jag är på 3+3 och känner absolut ingenting! Testar varje dag för att se om det fortfarande blir två streck?

Vet inte när man ska sluta med det och lita på att det faktiskt är en bebis på gång där inne i magen. Har BIM på söndag och är så rädd att mensen ska dyka upp då trots starkare och starkare streck på mina test! 

• BounceBambi

Hej!

Jag plussade oplanerat imorse. Dubbla känslor då min bebis bara är 8 månader och vi inte räknade med att få så tätt samtidigt som jag också är väldigt glad. Haft oregelbundna cykler i och med att jag ammar mycket så är lite osäker på när BF är, enligt app 4 februari men jag tror lite senare. Fick en nidblödning för två dagar sedan, vilket var det som fick mig att ta ett test idag. Mycket som snurrar i huvudet, skönt att ha en plats att skriva av sig på... 

Svar på tråden Bf februari 2024