Slut i själen, fler?
Är deppig, ledsen, svårt att se glädje i saker. Det har varit så mkt på sista tiden. Har börjat med antidepp och väntar på tid hos psykolog.
någon annan?
Är deppig, ledsen, svårt att se glädje i saker. Det har varit så mkt på sista tiden. Har börjat med antidepp och väntar på tid hos psykolog.
någon annan?
Samma här....Det mesta känns tungt. Är det första gången för dig?
Varit så i många år. Är man gift med barn.
Borde va lycklig men är aldrig riktigt glad.
Blev kär i en kollega dock för ett tag sedan så då kände jag mig väldans uppåt. Kanske lever i fel relation men jag älskar min fru men på ett annat sätt. Kanske har jag inte följt mitt hjärta i livet som jag borde så därför blivit bitter på nått sätt. Men ärligt så har jag svårt att veta vad jag tycker o känner om vissa saker ibland har alltid varit så liksom inte så viktigt på nått sätt?
Samma här....Det mesta känns tungt. Är det första gången för dig?
Nej, har hänt tidigare i livet men inte så här när man har barn och allt. Fast barnen är det jag får energi av.
vill du berätta hur din situation ser ut?
Varit så i många år. Är man gift med barn.
Borde va lycklig men är aldrig riktigt glad.
Blev kär i en kollega dock för ett tag sedan så då kände jag mig väldans uppåt. Kanske lever i fel relation men jag älskar min fru men på ett annat sätt. Kanske har jag inte följt mitt hjärta i livet som jag borde så därför blivit bitter på nått sätt. Men ärligt så har jag svårt att veta vad jag tycker o känner om vissa saker ibland har alltid varit så liksom inte så viktigt på nått sätt?
Nej, har hänt tidigare i livet men inte så här när man har barn och allt. Fast barnen är det jag får energi av.
vill du berätta hur din situation ser ut?
Det har alltid hänt saker, vardagsdramat tar aldrig slut. Allt ifrån att vänner dött, sjukdomar i familjen, svårigheter hos mitt barn, ett komplicerat ex - hela biten. Till slut blev det för mkt.
hur ofta blir du dålig och hur yttrar Det sig?
Samma här.
Blev för mycket på jobbet, så jag trillade dit igen..
Har en jättefin man och barn men har känt att livet har blivit för tungt..
Varit på för många arbetsplats som inte har fungerat.
Samma här.
Blev för mycket på jobbet, så jag trillade dit igen..
Har en jättefin man och barn men har känt att livet har blivit för tungt..
Varit på för många arbetsplats som inte har fungerat.
Här är en till! Levet är tufft varje minut. Jag har sagt upp mig från jobbet pga måendet.