Sabina eller Stephanie
Vilket namn är finast och varför?
?,,och vilken stavning är finast Stephanie eller Stefanie?
TackSam för feedback :)
Sorry men båda är hemska namn!
Sorry men båda är hemska namn!
Stephanie är fint!
Stefanie är finast tycker jag. Svårt ändå med stavningen, barnet kommer få svara på det ofta. Ganska långt också.
Stefanie är finast tycker jag. Svårt ändå med stavningen, barnet kommer få svara på det ofta. Ganska långt också.
Som att välja mellan pest eller kolera....förlåt. Stephanie låter som en barbiedocka/bimbo/mindre begåvad och Sabina är ett namn som jag inte klarar av pga att jag aldrig träffat en trevlig sån.... Tänker dessutom på Sabrina tonårshäxan. Det får bli Stephanie om jag måste välja! Det är minst illa.
Som att välja mellan pest eller kolera....förlåt. Stephanie låter som en barbiedocka/bimbo/mindre begåvad och Sabina är ett namn som jag inte klarar av pga att jag aldrig träffat en trevlig sån.... Tänker dessutom på Sabrina tonårshäxan. Det får bli Stephanie om jag måste välja! Det är minst illa.
Stephanie föredrar jag för det har attityd. Sabina är töntigt och jag tycker dessutom det är fult. Vet inte varför...
Stephanie, helt klart. Har en kompis från Marocko som heter så. Tycker den stavningen är mer varm 😍 Tycker det är jättefint o skit i va de andra skrivit. I slutändan ska du inte göra någon än dig själv nöjd.
Beskriv ditt utseende och ålder så ska vi komma med namnförslag.
Av de två namnen tycker jag Sabina. Stephanie låter lite som en figur ur en Harlequinroman. Varför inte Stefania?
Haha vad weird det var att läsa den här tråden :D
Jag är nöjd med mitt namn (heter alltså Sabina)! Det är ganska lagom ovanligt utan att vara svårt att uttala. Funkar på många språk. Det gör väl iofs Stephanie också :)
Jag har faktiskt fått höra dock "andra Sabinor jag träffat har varit... bitches, men inte du"... XD