• PrettyTiedUp

    Symtom innan BIM, negativa test

    Hej!
    Är det fler som har haft symtom på graviditet innan bim men ändå fått negativa test? 
    När jag var gravid sist (missfall) så var jag förstoppad äl+4 och äl+5, blev senare även gasig och irriterad, men fick negativa test, fick mitt tydliga plus på äl+17, kunde dock ana något äl+14. 


    Denna cykel är lite lika, förstoppad äl+3, äl+4 och äl+6, är annars tvärtom i magen, borde vara kass i magen nu på äl+12 men är tvärtom hård i magen :). 
    Jag har testat negativt sen äl+7, men håller hoppet uppe :)

  • Svar på tråden Symtom innan BIM, negativa test
  • PrettyTiedUp

    ?kan vara äl+11 idag också. Så äl+11/12 idag. Fick nyss en svag, transparent ljusbrun flytning också, brukar ej ha det innan mens, så jag hoppas på nidblödning :). 


    Är det ingen som haft symptom innan bim trots negativa test som sedan blivit plus? :)

  • Caletto1

    Jag blir knäpp på min kropp som håller på med massa konstigheter numera. Vi är inne på försök nummer fem och jag har de senaste två månaderna haft massa konstiga symtom innan BIM. 

    Jag bör få min mens nu om fyra dagar. Jag har haft ömma bröst sedan tre dagar tillbaka, molvärk i magen, någon typ av lätt illamående/halsbränna, huvudvärk, migränkänningar.. Vanligtvis brukar jag inte få ont i brösten först dagen innan mens och mensvärken brukar komma först på mensdag nummer två. Har aldrig besvärats av halsbränna förut och migrän har jag bara fått någon enstaka gång i mitt liv.

    Men jag börjar inse att det bara är min kropp som jävlas med mig för ännu inget plus. :P

Svar på tråden Symtom innan BIM, negativa test