Klarnas betalningslösningar: En undersökning av konsumentupplevelser
Hej!
Vi är två studenter från Lunds Universitet som skriver vårt examensarbete. Syftet med arbete är att analysera hur Klarnas betalningslösningar påverkar människor konsumtionsbeteende och konsumtionsmönster vid e-handel.
Denna enkät kommer att utgöra en del av det empiriska underlaget för vårt arbete och är viktigt för att vi ska kunna få en sån trovärdig bild som möjligt av hur Klarna påverkar av svenskars konsumtionsbeteende.
Enkäten är givetvis helt frivillig, består av 22 antal frågor och tar cirka 5 minuter att genomföra. Resultaten av enkäten kommer endast användas som empiriskt material i examensarbetet och är enbart för forskningsändamål. Alla svar är anonyma och vi försäkrar dig om full konfidentialitet och integritet i din respons.
Önskar er alla en fortsatt fin fredag och trevlig helg!
Bästa hälsningar,
Kajsa Nilsson & Filippa Gumabon
Enkäten hittar ni via länken nedan:
docs.google.com/forms/d/1vGBKNlPe2DMzitPtWlU_HO607OA9_KuPb688mO4wRHI/viewform