Frågor om psykakuten (Stockholm)
Funderar på att åka dit , inte inatt men i dagarna.. Mår fruktansvärt dåligt och har svåra självmordstankar , skulle antagligen readan gjort något om det inte var för att jag ammar mitt yngsta barn som är 1 år.. Det har hänt riktigt hemska saker i mitt liv senaste månaderna och det är delvis mitt fel.
Min fråga är väl litegrann vad jag kan få hjälp med där? Har varit där förut men det var många år sen , tror jag fick något ångestdämpande då och kanske någon remiss men minns inte riktigt. Har lergigan vid behov nu men inget annat , kan ju inte ta vadsomhelst heller eftersom jag ammar.
Undrar också om de alltid anmäler till soc? De håller redan på med en utredning pga bråk i familjen, det är mest på grund av det och allt som har hänt efteråt som jag mår dåligt.. allt jag försöker göra för att göra det bättre gör det bara värre.. Men är ju såklart rädd för att bli av med barnen (kanske obefogat men risken finns ju alltid när det görs en utredning?) och en ny anmälan skulle ju inte göra saken bättre..
Vet bara inte vart jag ska vända mig, har redan ringt Självmordslinjen och jourhavande präst men kände inte att det hjälpte..