Skakar när jag är nervös/inte nervös?
Vet inte om det är rätt rum att skriva i men blev här.
Skakar typ jämt när jag är nervös och då är det bara överkroppen som skakar typ, inte armarna eller händer typ vid bröstet och upp till axlarna. Blir typ spänd/skakar samtidigt. Ser ut som jag fryser typ, så folk brukar fråga om jag fryser när jag blir så. Men ibland skakar jag bara lite, känns mest inuti kroppen,
Sluddrar lite i tal också men inte så mycket, men så mycket så det märks i alla fall, speciellt när jag ska presentera något får någon. Händer mest vid presentation och intervju.
Men ibland skakar jag ändå även fast jag inte är nervös, eller i alla fall inte vad jag vet, till exempel när jag var på en jobbintervju, jag var inte nervös men ändå ska skakade överkroppen? Hjärnan var typ inte nervös men kroppen var? Ibland fattar jag inte varför kroppen skakar ens för jag är inte nervös eller tänker på något?
Kan också hända att jag börjar skaka när någon pratar med mig om något bra jag har gjort eller när jag ska prata om något kul jag har gjort? Till exempel att jag var på road trip så började jag skaka när jag berätta om de till någon?
Till största del är jag ju inte nervös över något av detta, i alla fall inte i min hjärna men kroppen tycker annorlunda, jag tänker alltid positivt inför intervju och sånt och (nu går jag väl i mot vad jag skrivit men) och är sällan nervös inför de typ men jag verkar ändå vara de för jag skakar och sluddrar?
It doesn´t make sense