• Anonym (Nkb)

🌷 Fler som ska ruva under Maj 2023?

Hej ! 

såg eran tråd och har senaste veckan läst om olika ivf och ruvardagar och graviditetest så ögonen blöder.
    jag satt in ett två dagars embryo 5 maj , testdag 24 maj. 

ruvardag 14 idag och tog ett test som var negativt. 5 dagar kvar till riktiga test dagen. Mensvärk har jag sedan 1 vecka tillbaka men den lyser med sin frånvaro än så länge. 

men nu till det som gör mig tokig, är det kört för jag testade negativt idag eller kan/ har det hänt någon att de plussat några dagar senare trots Ruvardag 14 ? 

har läst så många kommentarer och jag håller tummarna för oss alla 🌺????🏽

• Anonym (Nkb)
    aminabe skrev 2023-05-19 22:00:22 följande:
    De sätter alltid en testdag utifrån när testen kan bedömas ge ett tillförlitligt resultat. Alltså alla test innan dess kan ge ett utfall som inte stämmer. Jag håller tummarna för att det går vägen.
    aminabe skrev 2023-05-19 22:00:22 följande:
    De sätter alltid en testdag utifrån när testen kan bedömas ge ett tillförlitligt resultat. Alltså alla test innan dess kan ge ett utfall som inte stämmer. Jag håller tummarna för att det går vägen.

Tack för svar, du lugnande verkligen en orolig själ. har haft mensvärk men de verkar de flesta haft. hade massor av symtom precis i början men insåg sen att det förmodligen är tabletterna. Dock har allt försvunnit nu förutom ?mensvärken.?

herregud detta är verkligen tortyr? 

håller tummarna för er på test dagen om jag förstått rätt imorgon ?

stort tack för svar! 

Svar på tråden 🌷 Fler som ska ruva under Maj 2023?