• Namaste84

Vill tipsa om bästa anti-kolik flaskan och för bebisar som inte gillar flaska!

• Svar på tråden Vill tipsa om bästa anti-kolik flaskan och för bebisar som inte gillar flaska!
  • Namaste84
    Hej alla föräldrar med bebisar med kolik etc, vill dela med mig av min upplevelse- min son hade kolik, och var extremt kinkig med att ta flaska, jag ammade men var av olika anledningar tvungen att ge flaska ibland. Han vägrade typ allt jag provade och svalde väldigt mkt luft så magknipet var hemskt. Han grät, och jag grät. Fick av en kompis testa flaskor från Nanobébé hon köpte utomlands och det var det bästa som hänt oss, han ÄLSKADE flaskan , och slutade svälja massa onödig luft det var som natt och dag. vi började med en bröstmjölksflaska och gick sen över till silikon som han nu dricker välling ur. Tack och lov finns flaskorna i Sverige nu såg jag har väntat länge på det, så har ni flaskvägrande bebisar eller med magont måste ni testa ❤️ 
    de finns på apohem nu https://www.apohem.se/nanobebe
  • Namaste84

Jag gillar flaskan och hade megaproblem med min sons mage får jag inte tipsa om det eller vad menar du??

• Flisaa

Nuk gjorde vår bebis från att att skrika hela dagarna till att bli en väldigt lugn bebis. Luftbubblorna försvinner. det är Nuk first choi anti Colik. Men rekommenderar att köpa dinapp 1 storlek s till flaskorna för dom som kommer med har fler hål och det gick för fort för vår kille. Tips tips tips. Älskar dom flaskorna verkligen. vi har testat flera olika som inte hjälpt. 

• Namaste84

Finns den med dinappar för välling också? Nanobébés har en Y cut napp som funkar med tjockare vätska men denna låter intressant också.

• Flisaa

Ja men det borde finnas, tror du får ha en med större hål bara 😄

Svar på tråden Vill tipsa om bästa anti-kolik flaskan och för bebisar som inte gillar flaska!