• Toikatoika

BIM maj 2024

Hej!! Har egentligen BIM i helgen 28-29 april men tänkte att vi startar en maj-grupp ändå!

Jag hade ÄL 16 april och därefter har en konstant ihängande molande smärta i livmoder och äggstockar hängt sig kvar, det ilar även lite ibland över vad som känns som blygdbenet. Har även en dragande och lixom tryckande känsla. Jag har haft måttligt ömma bröst sen ÄL, en jobbig huvudvärk sedan tre dagar och idag kom även en påtaglig sjukdomskänsla i kroppen som när man ska bli sjuk. Dock kommer den och går lixom, inte som när han håller på att bli sjuk på riktigt.

Var så övertygad om en graviditet så jag testade igår morse med rfsu vanliga stickor och det var toknegativt. Efter alla symtom idag tog jag ett till efter jobbet men samma sak, dock hade jag inte hållit mig mer än 2 timmar så kisset var nog inte tillräckligt koncentrerat.

Jag är 26 år, det är vårt första försök pch jag slutade med kombinerade p piller 1 april. Vi hade ett liggbpå ägglossningen och jag vill tro att drt har tagit sig.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt!!

• Svar på tråden BIM maj 2024
  • Maymom

Bim-grupperna ligger under planerar barn och inte under gravid.
    Där finns en grupp för bim maj i år om det är så att du vill följas åt nu i år och inte nästa år.

Svar på tråden BIM maj 2024