• WendelaA

Finns chansen?

Mensen är 2 dagar sen. Har i 4 dagar då och då haft lite lite ljust rosa blod på pappret vid toalettbesök.
    Känns som mensvärk, men ingen ordentlig mens. Jag är alltid regelbunden och blöder rikligt.
    Har både testat tidigt och även nu. 4 test sammanlagt, samtliga negativa.
    Mår lite illa och är väldigt trött.

Vågar jag hoppas på att jag kan plussa senare eller är mensen bara konstig denna månaden?

• Svar på tråden Finns chansen?
  • lipa3646

Tyvärr låter det kört. jah Tror att du kan råkna Med att tant röd kommer in stövlande med buller och bång vilken dag som helst. Men jag hoppas att jag har fel 

• WendelaA
    lipa3646 skrev 2023-04-26 17:01:30 följande:

Tyvärr låter det kört. jah Tror att du kan råkna Med att tant röd kommer in stövlande med buller och bång vilken dag som helst. Men jag hoppas att jag har fel 

Dag tre och är fortfarande bara lite blod på pappret då och då jag går på toaletten. Har en del värk, som om det vore mensvärk men själva mensen är inte igång.
    Har aldrig varit så innan, så något är ju annorlunda i alla fall..
  • Anonym2456

Jag hade så I början av min graviditet. Gick precis in i v27 idag. Hade riktigt jobbig mensvärk, kräktes och var lite illamående på morgonen. Blödde även en del. Tog test 2 veckor efter att mensen inte kommit igång utan hade bara blodblandade flytningar. Dom kom cirka 6-7 dagar efter bim. Mitt test visade ju däremot positivt, men för vissa behöver ju hcg nivån stiga mer innan test ger utslag. Blödde i cirka 1,5-2 veckor. Ingen förklaring kunde ges (var till kvinnokliniken) fick en till blödning i v 10 men de var endast när jag torkade på pappret och sen borta. Skulle inte hoppas allt för mycket men de är fullt möjligt att en bebis ger sig till känna på de sättet. Håller tummarna!

Svar på tråden Finns chansen?