• Hemma man

Varför har min partner en tendens lämna mig åt mig själv efter hon kommit tre

Ok frågan är.
    När vi har sex,så kan jag antingen

Komma rätt snabbt eller så kan jag typ inte komma av penetration utan behöver hjälp.
    Hatar komma snabbt,för då blir det oftas att hon inte hinner komma,dok kan jag hjälpa henne utan problem på andra sätt då med tungan eller fingrarna.
    Dok föredrar knulla längre tid inte komma innan 5min,för jag får typ ångest av att komma så tidigt.
    Samt att jag älskar tränga in i henne en längre tid.
    Brukar kunna få henne komma av pentration och med handen runt clitoris.
    Dok har hon oftas svårt komma första gången så det tar mer tid.men när hon väl har kommit,så brukar jag ha lätt få henne många gånger till.
    Tycker om se när hon njuter.
    Dok till problemet.
    När jag fått henne komma typ 3+ gånger brukar hon bara vilja lägga ner.
    Säger jag ändå inte kommer att komma.
    Vilket känns lite jobbig varje gång.
    För hon typ vill bara bort.och har inte en tanke på hjälpa mig.många gånger går hon bara och säger jag får lösa det dära själv.

frågar ofta om hon inte kan hjälpa.nån enstaka gång har hon gjort det.men när hon skiter i det.känner jag mig verkligen kass.gjorde förut många gånger det själv efter ett tag.men nu för tiden orkar jag inte känner mig väldigt avvisad och som hon inte bryr sig.typ hon vill bara gå och göra nått annat.skulle beskriva hennes attcment style som avoidant.och om jag förstår hon rätt.det hon säger är att hon tycker det är jätte jobbig när jag inte kommer,specielt också om jag börjar slakna.är oftas då hon också kommer typ en gång till och sen skiter i det.hon har sagt nått i stilen.eller hon får försig att jag slaknar för att inte vill ha hon eller nått.hon blir helt off.

brukar strypa mig med gummiband och så för att hålla längre,och kunna knulla hon längre.
    Är väldig sjukt svårt få tid för sex.så försöker njuta så mycke som möjligt,när vi väl har.enligt hon föredrar hon att jag kommer typ under 5minuter.hon vill att jag ska komma är rätt viktigt vad jag förstår.men om jag inte kommer av pentreingen.så har hon inte nån tanke i världen att hon ska behöva hjälpa mig.utan att jag får lösa det själv.det jobbiga är väll att jag känner mig totalt avvisad.att hon inte bryr sig.när man känner så är man inte heller sugen på göra det själv heller.utan man skiter i att komma.älakar när vi har sex.men detta börjar bli en ångest spiral.men märkt rwdn för länge sen.enligt henne ska man vara självständig.hon ser inge problem med att jag skulle måsta göra det själv.man känner att man duger ett tag medans hon njuter och mår bra.sen blir man lämnad som man inte spelar nån roll.
  • Svar på tråden Varför har min partner en tendens lämna mig åt mig själv efter hon kommit tre
  • Decemberskytt
    Hemma man skrev 2023-04-24 15:38:26 följande:
    Varför har min partner en tendens lämna mig åt mig själv efter hon kommit tre

Ok frågan är.
    När vi har sex,så kan jag antingen

Komma rätt snabbt eller så kan jag typ inte komma av penetration utan behöver hjälp.
    Hatar komma snabbt,för då blir det oftas att hon inte hinner komma,dok kan jag hjälpa henne utan problem på andra sätt då med tungan eller fingrarna.
    Dok föredrar knulla längre tid inte komma innan 5min,för jag får typ ångest av att komma så tidigt.
    Samt att jag älskar tränga in i henne en längre tid.
    Brukar kunna få henne komma av pentration och med handen runt clitoris.
    Dok har hon oftas svårt komma första gången så det tar mer tid.men när hon väl har kommit,så brukar jag ha lätt få henne många gånger till.
    Tycker om se när hon njuter.
    Dok till problemet.
    När jag fått henne komma typ 3+ gånger brukar hon bara vilja lägga ner.
    Säger jag ändå inte kommer att komma.
    Vilket känns lite jobbig varje gång.
    För hon typ vill bara bort.och har inte en tanke på hjälpa mig.många gånger går hon bara och säger jag får lösa det dära själv.

frågar ofta om hon inte kan hjälpa.nån enstaka gång har hon gjort det.men när hon skiter i det.känner jag mig verkligen kass.gjorde förut många gånger det själv efter ett tag.men nu för tiden orkar jag inte känner mig väldigt avvisad och som hon inte bryr sig.typ hon vill bara gå och göra nått annat.skulle beskriva hennes attcment style som avoidant.och om jag förstår hon rätt.det hon säger är att hon tycker det är jätte jobbig när jag inte kommer,specielt också om jag börjar slakna.är oftas då hon också kommer typ en gång till och sen skiter i det.hon har sagt nått i stilen.eller hon får försig att jag slaknar för att inte vill ha hon eller nått.hon blir helt off.

brukar strypa mig med gummiband och så för att hålla längre,och kunna knulla hon längre.
    Är väldig sjukt svårt få tid för sex.så försöker njuta så mycke som möjligt,när vi väl har.enligt hon föredrar hon att jag kommer typ under 5minuter.hon vill att jag ska komma är rätt viktigt vad jag förstår.men om jag inte kommer av pentreingen.så har hon inte nån tanke i världen att hon ska behöva hjälpa mig.utan att jag får lösa det själv.det jobbiga är väll att jag känner mig totalt avvisad.att hon inte bryr sig.när man känner så är man inte heller sugen på göra det själv heller.utan man skiter i att komma.älakar när vi har sex.men detta börjar bli en ångest spiral.men märkt rwdn för länge sen.enligt henne ska man vara självständig.hon ser inge problem med att jag skulle måsta göra det själv.man känner att man duger ett tag medans hon njuter och mår bra.sen blir man lämnad som man inte spelar nån roll.
    Vilket egoistiskt och tråkigt beteende. Kan förstås inte ge dig så mycket tillfredställelse. Om du inte är livrädd att mista henne så tycker jag att du ska vara väldigt tydlig, tala om att det är slut om hon inte bjuder till för att ni ska få det skönare tillsammans. Har väldigt svårt att förstå vad det är för vits med sex enbart för egen njutnings skull. 
  • Anonym (Rövknullad)

Låter som många trådar som tjejer skapar. 

Dock är jag synisk, väldigt få tjejer som är villiga att ge oss killar samma omtanke. 

Tjejer bara räknar med att vi ska göra allting, som någon skrev ovan det krävs två för att det ska bli bra. 

• Decemberskytt
    Anonym (Rövknullad) skrev 2023-04-24 19:48:30 följande:

Låter som många trådar som tjejer skapar. 

Dock är jag synisk, väldigt få tjejer som är villiga att ge oss killar samma omtanke. 

Tjejer bara räknar med att vi ska göra allting, som någon skrev ovan det krävs två för att det ska bli bra. 

Jag är kvinna, trots att du verkade tro motsatsen. Då har du träffat fel typ av tjejer om du är så missnöjd. Du påstår att det är väldigt få tjejer som vill ge killen njutning? Jag, samt alla väninnor jag har värdesätter bra sex med de vi har det med. Att det naturligtvis innebär att både ge och ta.
  • Hemma man

Som jag skrev om avoidens betendet.
    Ända gången det känns som jag får närhet,är också när vi har sex.
    Därför jag försöker njuta så.mycke som möjligt.
    Och tror många gånger hon hade velat hjälpa mig men blir som fel i hennes hjärna.
    Hon är också väldig över känslig.
    Samt hatar hon sperma nå fruktansvärt.
    Jade varit en undergång för henne om det laddar nått på henne typ.
    Lite jobbig diskutera detta med henne.
    Gjort det ett antal gånger.
    Men är som inte att det går in.

Som att hon tror jag försöker manipulera in hon på nått hon absolut inte vill.
    Och blir riktigt dålig stämning när jag väll försöker prata.med henne om det.
    Defence läge direkt,märker ju också att hon har ångest,när hon inte får mig komma eller inte vill hjälpa.
    Många gånger vi är påväg ha sex,blir det inget.
    På grund av ångest hon har inför det.
    Och när hon väl släpper till och det inte blir jag kommer får hon ännu mer ångest.en dålig spiral.
    Hon har skit svårt för närhet.som att hon är rädd för den eller nått.
    Liksom har inte fått hångla på 6 år eller nått sånt.pp grund hon tycker det känns äckligt ha nått i sin mun.
    Börjar,ju mer och mer fråga sätta om detta ens kan blir bra.

Dels har förlåtit många års otrohet.
    Vi försöker,men börjar känna att detta typ är droppen som får bägaren rinna över.
    Känns inte som hon ger det 100%
    Utan breadfeeding ger bara så pass mycke,att det inte tar slut.
    Tror hon aldrig varit riktigt intim med någon.
    Hon vill på nått sätt försöka ficksa detta.
    Dok börjar jag tro det inte går.varit så hära sjukt länge.
    Önskar hon kunde bryta sitt beteende mönster.

Trode först hon var narccesist.men ju mer jag kollade upp det stämde det inte.
    Därimot avoidant beteende.stämmee typ allt jag läser om det.
    Önskar hon kunde hela sina sår.
    Men börjar tro det först kommer hända när det tagit slut.
    Är henns trygghet.
    Hennes ex tog sitt liv,hon livrädda han första gången.
    Men 2 veckor efter gjorde han det igen,för att aldrig återvända.
    Han var en av mina bästa vänner.
    Men hon tror inte på samtals terapi.
    Samt att hon tagit mig för givet.
    Och efter vi vart tsm igen.
    Så känns det som hon har konstant ångest och gömmer sig hela tiden.
    Trode det skulle gå ficksa,men rädd att det kommer det inte.
    Så länge hon inte söker hjälp själv för att ändra sitt beteende mönster.

Hon sa före vi blev tsm igen att hon ville förändras.
    Dok krävs det hadnlig inte bara ord om det.
    Hon sa också samtidigt,att kag kanche kan förlåta henne.
    Men hon kommer nog aldrig kunna förlåta sig själv,för swt hon gjort mot mig.
    Försöker få oss gå vidare,men börjar inse att det kanche inte går

Svar på tråden Varför har min partner en tendens lämna mig åt mig själv efter hon kommit tre