• Anonym (Sexsugen)

Är det fel att vilja ligga..

Mitt ex och jag separerade för ca 1 månad sen. Vi har problem som inte riktigt kommer gå att lösa. Vi har varit isär två gånger under våra tre år tillsammans. Jag skojade med honom att vi kan ha sex för det har varit så galet bra men han trodde inte att han skulle palla det eftersom han har så mycket känslor för mig. Nu har han hört av sig och frågar om jag vill ha sex för han saknar mig och han saknar min kropp. Är det här fel att säga ja till för jag har ett behov att ligga och att ha sex. Vill inte ligga med vem som helst. 
    Jag är dock rädd för att detta är en ny strategi från honom för att försöka få tillbaka mig. 

• Svar på tråden Är det fel att vilja ligga..
  • Fiona M

Nej, ingen bra idé.
    Gå vidare och hitta någon ny att ha sex med, men stressa inte.

• Anonym (Q)
    Anonym (Sexsugen) skrev 2023-04-23 14:45:52 följande:
    Är det fel att vilja ligga..

Mitt ex och jag separerade för ca 1 månad sen. Vi har problem som inte riktigt kommer gå att lösa. Vi har varit isär två gånger under våra tre år tillsammans. Jag skojade med honom att vi kan ha sex för det har varit så galet bra men han trodde inte att han skulle palla det eftersom han har så mycket känslor för mig. Nu har han hört av sig och frågar om jag vill ha sex för han saknar mig och han saknar min kropp. Är det här fel att säga ja till för jag har ett behov att ligga och att ha sex. Vill inte ligga med vem som helst. 
    Jag är dock rädd för att detta är en ny strategi från honom för att försöka få tillbaka mig. 

Jättebra idé om ni vill fortsätta ert av- och på-förhållande. Vill ni inte fortsätta med varandra är det en dålig idé eftersom ni fortfarande har känslor för varandra. 
  • alven97

Håller med föregående talare, att fortsätta ses bara pga sexet kommer bara göra processen mkt mer långdragen, och det är verkligen inte schysst mot honom heller om han forfarande har känslor kvar.

Gör både dig själv och han en tjänst o hitta någon annan trevlig kille att ha sex med!

• Anonym (Sexsugen)

Jag antar att det är det men väldigt frestande. Båda har känslor kvar jag tror dessvärre att jag kommit längre än honom i min process. Fast det var han som tog steget och ville bryta upp och sen ändrade sig o ville försöka igen. Då sa jag stopp. 

• Anonym (sluta)
    Anonym (Sexsugen) skrev 2023-04-23 14:45:52 följande:
     Jag skojade med honom att vi kan ha sex för det har varit så galet bra men han trodde inte att han skulle palla det eftersom han har så mycket känslor för mig. Nu har han hört av sig och frågar om jag vill ha sex för han saknar mig och han saknar min kropp. Är det här fel att säga ja till för jag har ett behov att ligga och att ha sex. Vill inte ligga med vem som helst. 

Sluta uppmuntra varandra med sånt sexsnack, när ni gjort slut. Och sluta låtsas att det bara är motparten som har en dold strategi att använda sex som lockbete för att få tillbaka relationen.
  • Anonym (Bigno)

Nej gå vidare! Det blir för känslomässigt och fell och det blir inte bra i slutändan. Det finns en orsak varför ni gjorde slut från början.

Svar på tråden Är det fel att vilja ligga..