• Gaskarl

Trådar sista veckorna..

Kommer ni ihåg tidningen "En ding, ding, ding värld."?

Inget som stod i den tidningen var sant. Varför börjar FL:s trådar bli likadana? Bara en massa blaj och provokativa grejer..Har läst 2 nu på 10 minuter, och folk bara föder dom. Ser man inte att det är en blajtråd, eller är folk så internetiadiserade, att man kommenterar vad som helst?

• Svar på tråden Trådar sista veckorna..
  • Tukt

Tänker att dels kanske en tråds "blajjande" är glasklart för den ena, men inte för den andra. Det är ju också ganska vanligt att samma person, tar upp samma ämne om och om igen, i vad som verkar vara terapeutiskt syfte. Har man då inte full koll på att det postats liknande trådar de senaste dagarna så kanske man svarar ändå.
    Men kanske framför allt att en del vill diskutera ämnet, men kanske inte trådstarten. Så svarar man på andra inläggen och det blir en diskussion. I bland en helt ok diskussion, jämfört med vad trådstarten var.
    Men visst går det där i vågor. De mest hätska tenderar skrämma bort de mer diskussionsintresserade. Och modererandet är som ett EKG på en hjärtsjuk patient.

• Gaskarl

En av trådarna jag tänker på är om yoni-massage är otrohet och den andra om en kvinna som blivit ghostad av en kristen oskuld..Om man läser det som skrivs så är det rätt tydligt att det är blajtrådar.

• Ccplus

Surar du över att du inte får så många likes längre, när du konstant bara lägger upp samma gamla bilder? 

Forumet handlar inte bara om dig, så du får låta kvinnorna leka. 

• Gaskarl
    Ccplus skrev 2023-04-17 13:28:45 följande:

Surar du över att du inte får så många likes längre, när du konstant bara lägger upp samma gamla bilder? 

Va??
    Jag surar inte ett dugg, funderar bara.
  • Gaskarl
    Ccplus skrev 2023-04-17 13:28:45 följande:

Förresten..La upp en ny, alltså en nytagen bild i går..
  • Ccplus
    Gaskarl skrev 2023-04-17 13:50:29 följande:
    Förresten..La upp en ny, alltså en nytagen bild i går..
    Bra, för den bilden började bli tjatig.. 
  • Gaskarl
    Ccplus skrev 2023-04-17 13:54:54 följande:
    Bra, för den bilden började bli tjatig.. 
    Ska bättra mig, lägger du själv upp? Kännee inte igen nicket från bildsidorna.
  • Ccplus
    Gaskarl skrev 2023-04-17 13:56:43 följande:
    Ska bättra mig, lägger du själv upp? Kännee inte igen nicket från bildsidorna.
    Nope, slutade. Sekunden jag märkte att den tråden enbart går ut på att putta ut andra, så några få användare kan fokusera på sig själv. 
  • Gaskarl
    Ccplus skrev 2023-04-17 14:00:22 följande:
    Nope, slutade. Sekunden jag märkte att den tråden enbart går ut på att putta ut andra, så några få användare kan fokusera på sig själv. 
    Ok. Ja, jag brukar då inte putta ut någon..Tuppning får andra hålla på med, de där trådarna lär nog dö ut snart.
  • Ccplus
    Gaskarl skrev 2023-04-17 14:04:18 följande:
    Ok. Ja, jag brukar då inte putta ut någon..Tuppning får andra hålla på med, de där trådarna lär nog dö ut snart.
    Yepp, av samma anledning som jag kommenterar i den här tråden. För att människor inte klarar när någon är lite kul längre. Utan kallar dom för troll direkt när dom lägger upp lite nya grejer. 
  • Tukt
    Gaskarl skrev 2023-04-17 13:10:51 följande:

En av trådarna jag tänker på är om yoni-massage är otrohet och den andra om en kvinna som blivit ghostad av en kristen oskuld..Om man läser det som skrivs så är det rätt tydligt att det är blajtrådar.

Svårt att säga. Men tänker att folk faktiskt är så där dumma i huvudet, och att de, trots det, förtjänar ett svar.
Svar på tråden Trådar sista veckorna..