• Slars

Gammal flirt

Lite bakgrund. 
    För strax över 10 år sedan jobbade jag utomlands och träffade då en tjej som jobbade för samma bolag, dock stationerad i ett annat land.
    Vi klickade ordentligt under en firmafest och spenderade några intensiva dagar tillsammans, tills vi båda behövde åka hem igen. Därefter skrev/pratade vi varje dag i några månader, och pratade t.om. om att någon kanske kunde begära förflyttning. Vi kom aldrig till skott, och "relationen" rann ut i sanden.
    Sedan dess har jag haft ett lång förhållande och fått två barn, och jag vet att även hon haft ett längre förhållande.

Jag har under åren som gått tänkt en del på henne, och känner att hon är lite "the one that got away".

Jag har sedan en tid separerat från barnens mamma, och jag tror att tjejen i fråga också är singel igen.
    Vad ska jag göra? Vore det konstigt att kontakta henne efter all tid som gått?
    Hur gör man ens? 
    Jag kan inte komma ur "tänk om" tankarna när det gäller henne.
    N
  • Svar på tråden Gammal flirt
  • Tukt

Klart du ska. Men det svåra är väl att hitta en snygg anledning, så du inte framstår som så påflugen. Anledningen måste inte vara så där bra, men just att den är lite genomtänkt och inte bara bubblar upp en fredagskväll efter några glas då allt känns rimligt.

Svar på tråden Gammal flirt